کد خبر : 1727998 | 08 دی 1399 ساعت 11:26 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: اورتون شانس قهرمانی نیست

با وجود قرار گرفتن اورتون در رتبه دوم جدول لیگ برتر انگلیس، کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم اصرار دارد که اورتون شانس قهرمانی در این لیگ نیست.

آنچلوتی: اورتون شانس قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، اورتون روز شنبه با پیروزی 1-0 مقابل شفیلد به چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر دست یافت و به رتبه دوم جدول صعود کرد. اما کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون که تیمش امروز در یک دیدار دشوار مقابل منچسترسیتی قرار می گیرد اصرار دارد که اورتون شانس قهرمانی در لیگ برتر نیست. کارلتو می گوید هدف  اورتون بازی در اروپا است و این هدف تغییر نکرده است.

 

1557532

 

اورتون امروز در خانه خود تنها 48 ساعت بعد از بازی قبلی اش میزبان منچسترسیتی و پپ گواردیولا در گودیسون پارک است.

 

آنچلوتی در آستانه بازی امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا اورتون امروز شانس قهرمانی است یا نه گفت:" نه. اگر واقع‌گرایانه نگاه کنیم نه. رقابت در لیگ برتر خیلی سخت است. ما از اینکه در رتبه دوم هستیم خوشحالیم ولی هدف ما بازی در اروپا بوده و این هدف تغییر نکرده".

 

1557531

 

کارلتو در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی مقابل سیتی نظرش را در این باره تغییر نخواهد داد گفت:" نه. نظرم همین خواهد ماند. ما باید با خودمان روراست باشیم. ما در سطح سیتی نیستیم. البته دوست داریم به زودی به آن سطح برسیم. ما در یک روند هستیم و مشغول کار و تلاش. ولی باید با خودمان صادق باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها