کد خبر : 1728014 | 08 دی 1399 ساعت 13:00 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

آلردایس: لیورپول فکر می‌کرد ما هم پالاس هستیم

سم آلردایس سرمربی وست برامویچ بعد از متوقف کردن لیورپول در آنفیلد گفت یورگن کلوپ و شاگردانش تیم او را دست‌کم گرفته بودند.

آلردایس: لیورپول فکر می‌کرد ما هم پالاس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیروز شاگردان سم آلردایس در وست برامویچ به آنفیلد رفتند تا با لیورپول صدرنشین دیدار کنند کمتر کسی گمان می کرد شاگردان او بتوانند از تیم یورگن کلوپ امتیاز بگیرند اما وست برامویچ موفق شد لیورپول را در خانه اش 1-1 متوقف کند. آلردایس در پایان بازی گفت لیورپول تیم او را دست‌کم گرفته بود.

 

1557552

 

یورگن کلوپ در پایان بازی به سبک بازی تیم آلردایس انتقاد کرد و وست برامویچ را به جمع شدن همه بازیکنانش در خط دفاعی متهم کرد. ولی آلردایس در پایان بازی انتقاد کلوپ را وارد ندانست و گفت مشکل لیورپول این بوده که وست برامویچ را دست کم گرفته بود.

 

آلردایس در پایان بازی گفت:" به نظرم ما امروز امتیازی بدست آوردیم که به جز خودمان هیچکس انتظارش را نداشت. فکر کنم لیورپولی‌ها بعد از زدن 7 گل به کریستال پالاس پیش خودشان فکر می کردند به ما چند گل می توانند بزنند".

 

1557551

 

سرمربی وست برامویچ در ادامه گفت:" ما زمانی که فرصتش را پیدا کردیم توانستیم راهی برای حمله به لیورپول پیدا کنیم و در طول مسابقه بهتر و بهتر شدیم. ما در این بازی دو یا سه موقعیت گلزنی خلق کردیم که از یکی از آنها استفاده شد. این امتیاز برای ما واقعا باارزش است".

 

 

 

دیدگاه‌ها