کد خبر : 1728047 | 08 دی 1399 ساعت 16:02 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

لیورپول در بحران مصدومیت؛ باشگاه مدافع نمی خرد

سران لیورپول علی رغم از دست رفتن دو مدافع اصلی شان ویرژیل فن دایک و جو گومز، تمایلی به خرید مدافع جدید ندارند.

لیورپول در بحران مصدومیت؛ باشگاه مدافع نمی خرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در آنفیلد برابر تیم 19 جدول رده بندی لیگ انگلیس با تساوی 1-1 متوقف شد. ابتدا سادیو مانه برای قرمزها گلزنی کرد ولی دقیقه 83 وست بروم موفق به زدن گل تساوی شد.

در نیمه دوم این بازی ژوئل ماتیپ مدافع کامرونی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا ریس ویلیامز 19 ساله وارد میدان شود. با رفتن ماتیپ نظم دفاعی قرمزها به هم خورد و در نهایت این تیم گل تساوی را دریافت کرد.

 

 

1557524

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری پس از بازی تایید کرد که مشکل ماتیپ جدی است:« ژوئل به من گفت که از ناحیه همسرینگ احساس درد می کند و شرایطش به اندازه کافی بد بود تا تعویض شود. دوشنبه(امروز) اطلاعات بیشتری از او خواهیم داد.»

 

طبق منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، ماتیپ چند هفته به دور از میادین خواهد ماند و این بدترین خبر برای قرمزهاست چرا که ژانویه یک ماه فشرده و سنگین برای تیم های انگلیسی و به خصوص بالانشین هاست

ماتیپ از سال 2016 برای لیورپول بازی می کند و اغلب با مصدومیت ها دست به گریبان بوده است. تا جایی که نتوانسته در یک فصل بیش از 30 بازی انجام دهد. فصل قبل او 13 بازی انجام داد و امسال هم 9 بازی که در دو بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد.

 

 

1557578

 

 

در چنین شرایطی لیورپول ریس ویلیامز و ناتان فیلیپس را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد که هر دو بی تجربه اند. فابینیو نیز که یک مدافع تخصصی نیست، به اجبار به دفاع رفته و البته خوب هم کار کرده است.

منابع نزدیک به لیورپول ادعا می کنند که با وجود بحران مصدومیت ها در خط دفاعی، این باشگاه در انتقالات ژانویه مدافع جدید جذب نخواهد کرد و یورگن کلوپ باید به جوان هایش اعتماد کند.

دیدگاه‌ها