کد خبر : 1728053 | 08 دی 1399 ساعت 16:15 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار تهران 3 – پارس جنوبی جم 2

لیگ یک/ هوادار، فاتح دوئل بالای جدولی‌ها

هوادار با شکست پارس جنوبی در بازی بزرگ هفته هفتم لیگ یک، همراه با این تیم در صدر جدول قرار گرفت.

لیگ یک/ هوادار، فاتح دوئل بالای جدولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین بازی هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز بین تیم های هوادار تهران و پارس جنوبی جم برگزار شد؛ دو تیمی که به نظر می رسد جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

شاگردان نصرتی که تا قبل از این بازی طعم شکست را نچشیده بودند، در این بازی مهمان شاگردان عنایتی بودند تا با حداقل یک تساوی بتوانند صدرنشینی خود را حفظ کنند.
علی فاتح گل اول را دقیقه 14 برای پارس جنوبی به ثمر رساند، اما 14 دقیقه بعد تیم میزبان بود که بازی را با گل علی پورمحمد به تساوی کشاند.

نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ اگرچه هوادار بعد از گل تساوی هم موقعیت هایی برای رسیدن به گل برتری داشت. شاگردان عنایتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و نتیجه‌اش هم گرفتن یک پنالتی از مدافعان حریف بود. حمید کاظمی توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند و باعث برتری تیمش شود.

 

1557583

 

با اینکه پارس جنوبی به دنبال جبران گل خورده بود، در یک ضدحمله بازهم حمید کاظمی با یک ضربه سر توانست گل سوم هوادار را هم وارد دروازه جمی‌ها کند.

فشار پارسی‌ها روی توپ‌های هوایی تا دقایق پایانی ادامه داشت؛ تا اینکه در دقیقه 90+2 بالاخره شاگردان نصرتی به گل دوم رسیدند. لحظات پایانی مسابقه هم خیلی جذاب دنبال شد، اما پارس جنوبی نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند تا اولین باخت خود را در فصل جاری با نتیجه 3 بر 2 برابر هوادار تجربه کند.

 

با این نتیجه هوادار هم مثل پارس جنوبی 14 امتیازی شد، اما با تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

دیدگاه‌ها