کد خبر : 1728069 | 08 دی 1399 ساعت 16:17 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان یک چوکا تالش صفر

لیگ یک/ گل میری برای فتح بازی جنجالی

مس کرمان با پیروزی یک بر صفر مقابل چوکا در یک دیدار سخت و جنجالی موفق شد به روند موفقیت آمیز خود در لیگ یک ادامه بدهد.

لیگ یک/ گل میری برای فتح بازی جنجالی

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری امروز خیلی زود و توسط پیمان میری مهاجم اسم و رسم دار خود در دقیقه ۳ به گل رسیدند و تا لحظات پایانی این نتیجه را حفظ کردند تا با 14 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرند در عین حال چوکا نیز در هفته گذشته در خانه مغلوب هوادار شده بود، دومین شکست متوالی را این بار در جایی دور تر از خانه تجربه کرد.


در دقایق پایانی بازی علی لطیفی سرمربی چوکا روی یک صحنه خطای پشت محوطه جریمه تیمش را تز زمین بیرون کشید و پنج دقیقه بازی را متوقف کرد. اتفاقی که باعث شد در نهایت یکی از اعضای کادر فنی مس کرمان نیز از زمین اخراج بشود


در دقایق پایانی بازی علی لطیفی سرمربی چوکا روی یک صحنه ی خطای پشت محوطه جریمه تیمش را از زمین بیرون کشید و 5 دقیقه بازی را متوقف کرد و اتفاقی که باعث شد در نهایت یکی از اعضای کادر فنی مس کرمان نیز از زمین اخراج بشود.


مس کرمان با این پیروزی حالا هم رده سایر تیم‌های 14 امتیازی جدول یعنی هوادار و پارس جم دارد و با توجه به شکست پارسی ها تیمها با تفاضل گل از یکدیگر فاصله گرفتند و البته هوادار با حکم انضباطی هفته گذشته فعلا شرایطی بهتر از دیگران دارد در رده اول است و تیم مس در رده سوم قرار دارد در آن سو هم تیم چوکا در رتبه‌های پایانی جدول باید سر و سامانی به وضعیت خود ببخشد و از منطقه ی سقوط دور بشود.

دیدگاه‌ها