کد خبر : 1728122 | 08 دی 1399 ساعت 20:23 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: از نظر احساسی به این باشگاه وابسته هستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال معتقد است که این تیم باید در ادامه مسابقات به ثبات لازم دست پیدا کند.

آرتتا: از نظر احساسی به این باشگاه وابسته هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شنبه‌شب موفق شد با نتیجه 3-1 چلسی را در دربی لندن شکست دهد تا کمی از فشارها روی میکل آرتتا کاسته شود. با این حال توپچی ها هنوز فقط شش امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و برای فرار کامل از این شرایط به پیروزی در چند بازی آینده خود نیاز مبرم دارند.

 

آرسنال فردا شب در ادامه بازی های فشرده خود مهمان برایتون خواهد بود. میکل آرتتا پیش از این بازی گفت: " اول از همه باید تحلیل کنم که از زمان ورود من به اینجا چه اتفاقاتی افتاده است. آنچه می توانیم انجام دهیم و کارهایی که نمی توانیم انجام دهیم. بدیهی است که از نظر نتایج ما در چند هفته گذشته خیلی سختی کشیدیم."

 

 

1557663

 

 

آرتتا در ادامه گفت: "ما باید در مسابقات خود برنده شویم و البته ثبات داشته باشیم؛ یعنی برای مدتی به پیروزی‌های پشت سر هم دست پیدا کنیم. اگر این کار را انجام ندهیم حس می کنم که باشگاه، افراد حاضر در آن و هواداران اذیت می شوند. مسئولیت من این است که تا جای ممکن به بازیکنان انگیزه بدهم و روحیه تیم را حتی در مسابقاتی که پیروز نمی شویم بالا نگه دارم. من از نظر احساسی کاملاً به این باشگاه وابسته هستم و باید در آینده تمام تلاش خود را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها