کد خبر : 1728157 | 09 دی 1399 ساعت 00:09 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: هیچ کس امشب من را نا امید نکرد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید تیمش در دیدار امشب مقابل استون ویلا نمایش خوبی از خود ارائه داده است.

لمپارد: هیچ کس امشب من را نا امید نکرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چلسی امیدوار بود با وجود شکست دو شب پیش مقابل آرسنال، امشب با پیروزی برابر استون ویلا شرایط خود را بهبود ببخشد و به صدر جدول نزدیک شود اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان فرانک لمپارد در استمفوردبریج با تساوی 1-1 متوقف شدند.

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از توقف تیمش مقابل استون ویلا گفت: " ما واقعاً بازی را خوب شروع کردیم. استون ویلا موقعیت‌هایی در اختیار داشت اما به خوبی آن ها را کنترل کردیم اما نهایتاً در نیمه دوم گل را دریافت کردیم. ما برای رسیدن به پیروزی و زدن گل دوم فشار زیادی روی حریف ایجاد کردیم اما نهایتاً نتیجه ای حاصل نشد.

 

 

1557727

 

 

من نمی توانم از بازیکنانم بیشتر از کاری که انجام داده اند را بخواهم. هیچ کدام از بازیکنان امشب من را ناامید نکردند. بعد از انجام دو بازی در فاصله دو روز من واقعا از عملکرد تیم رضایت دارم."

 

کریستین پولیسیچ، ستاره آلمانی چلسی در دیدار امشب عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. لمپارد درباره این ستاره آمریکایی نیز گفت: "کریستین پولیسیچ در همه بازی‌ها واقعاً درخشان بوده و فکر می کنم در فاصله دو روز دو نمایش بسیار خوب از خود ارائه داد. با این حال هنگامی که پا به یک دیدار دشوار می گذارید، شرایط به شکل ساده ای برای شما پیش نمی رود."

 

 

1557724

دیدگاه‌ها