کد خبر : 1728178 | 09 دی 1399 ساعت 10:23 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات المپین‌های لندن کنار رینگ بوکس(عکس)

قهرمان سابق وزنه برداری و کاپیتان فعلی تیم ملی بوکس ملاقات صمیمانه ای را در قالب یک مدیر و یک ورزشکار داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی که بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2018 تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفت، مدتی است به عنوان مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها فعالیت می کند. قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک لندن با توجه به اینکه هنوز هم سن و سالی بالایی ندارد، این روزها در کنار مدیران کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون ها و اردوی تیم های ملی مختلف شرکت می کند.


همین اتفاق باعث می شود تا بهداد سلیمی برخی از هم دوره ای های خود را که در المپیک لندن و ریو در کنار او بودند، ملاقات کند.


دیروز هم وقتی سجادی و فخری در حال بازدید از اردوی تیم ملی بوکس بودند، سلیمی آن ها را همراهی کرد. نکته جالب ملاقات بهداد سلیمی با احسان روزبهانی بود. این بوکسور که در حال حاضر کاپیتان تیم ملی به حساب می آید، در دو دوره المپیک مثل بهداد حضور داشته است. البته روزبهانی در لندن که سلیمی طلا گرفت، در یک قدمی سکوی المپیک قرار داشت که در نهایت موفق به کسب مدال نشد. 


حالا این دو ورزشکار سابق در حالی با هم دیدار کردند که یکی در قامت مدیر در اردوی تیم ملی بوکس حاضر شده و دیگری کاپیتان تیم ملی است و به دنبال حضور در سومین المپیک متوالی خواهد بود.

 

1557758

دیدگاه‌ها