کد خبر : 1728253 | 09 دی 1399 ساعت 15:44 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

کرونا گرفته بودم، اما فقط برای 12 ساعت

محمدپور: به من سکه 1.2 میلیونی دادند!

وزنه بردار سابق تیم ملی که بعد از چند سال صاحب مدال طلای المپیک لندن شد، از میزان جایزه‌ای که دریافت کرده، انتقاد کرد.

محمدپور: به من سکه 1.2 میلیونی دادند!

به گزارش "ورزش سه"، سعید محمدپور، وزنه بردار اردبیلی که در المپیک لندن به مقام پنجم دسته 94 کیلوگرم دست یافته بود، بعد از 5، 6 سال با مثبت شدن تست دوپینگ 4 نفر برتر این مسابقات رسما به مدال طلا رسید. او که مهمان برنامه فرمول یک بود، درباره دوپینگ گسترده وزنه برداران در المپیک لندن گفت: اینطور نیست که یک نفر یا دو نفر داروی اشتباه خورده باشند. دوپینگ روس‌ها و کشورهای شوروی سابق گسترده بوده و کاملا با برنامه ریزی انجام شده. من فکر می‌کنم آن‌ها از قدرت و لابی خود استفاده کردند تا دستشان رو نشود.


وی در خصوص اینکه جایزه مدال طلای المپیک را دریافت کرده یا خیر، افزود: جایزه را گرفتم، اما اگر نمی دادند، بهتر بود! جایزه طلایی‌های لندن 200 سکه بوده که هر سکه را برای من به نرخ همان سال 2012 حساب کردند. به جای هر سکه به من یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت کردند! حتی قرار بود من ماهیانه به عنوان دارنده مدال طلا 1.7 میلیون ماهیانه حقوق بگیرم که آن را هم می گویند هنوز تامین بودجه نشده!

 


محمدپور درباره ابتلایش به کرونا گفت: من فکر می‌کنم 12 ساعت کرونا گرفتم! شب علائمی همچون تب و بدن درد داشتم، اما از صبح خوب شدم. با این حال تستم مثبت شد و به قرنطینه دو هفته ای رفتم. خیلی از ورزشکاران از نوع شدید کرونا گرفتند و حتی فوت کردند.

دیدگاه‌ها