کد خبر : 1728272 | 09 دی 1399 ساعت 17:12 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک نجات بخش پیمان (عکس)

مهاجم ماشین سازی موفق شد با هت تریک مقابل سپاهان، یک امتیازی شیرین برای تیمش به ارمغان بیاورد.

به گزارش ورزش سه؛ دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان در حالی به نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید که پنج گل از شش گل بازی را دو بازیکن از دو تیم به ثمر رساندند. پیمان بابایی در این دیدار هر سه گل ماشین را به ثمر رساند و سجاد شهباززاده هم دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

 

 

1557882

 

پیمان بابایی که حضور پر سر و صدایی در ماشین سازی داشت و در آستانه پیوستن به تراکتور، تغییر مسیر داده و تصمیم به حضور دوباره در ماشین گرفته بود، در طول هفته های اخیر نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و امروز با زدن سه گل موفق شد، یک امتیاز ارزشمندی را برای تیمش کسب کند.

 

بابایی در شرایطی سه گل در این دیدار به ثمر رساند که سپاهان نیمه اول را با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رسانده بود. در نیمه دوم بازی، بابایی در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی می رفت که دومین گل را به ثمر برساند اما نیازمند با عکس العملی خوب ضربه را مهار کرد، حضور به موقع بابایی مقابل توپ مهار شده و ریباند آن با ضربه سر، گل دوم را برای ماشین به همراه داشت. پیمان در دقیقه 75 بازی نیز با یک ضربه چیپ، پنالتی سوم خود در این دیدار را وارد دروازه سپاهان کرد.

 

مهاجم ماشین سازی با زدن سه گل در بازی امروز، شمار گل های خود را به عدد چهار رسانده و به همراه امین قاسمی نژاد در رده چهارم جدول رده بندی بهترین گلزنان لیگ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها