کد خبر : 1728295 | 09 دی 1399 ساعت 18:02 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان: این مساوی به اندازه باخت دردناک بود

مربی سپاهان تساوی امروز مقابل ماشین سازی را به اندازه یک باخت دردناک توصیف کرد.

مرزبان: این مساوی به اندازه باخت دردناک بود

به گزارش ورزش سه؛ علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان اصفهان پس از تساوی سه بر سه تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری حضور یافت. صحبت های وی را در ادامه بخوانید:

 

تساوی که اندازه باخت دردناک بود

برخلاف آن چیزی که ما انتظارش را داشتیم سه امتیاز را از این جا ببریم، با نتیجه مساوی برمی گردیم که طعم تلخ یک شکست را دارد. وقتی که یک تیم سه بر یک جلو هست و آخر با دو پنالتی، نتیجه سه بر سه می شود، نه می توانیم از بازی راضی باشیم و نه از نتیجه. این مساله خیلی دردناک است چون از امکانات و کیفیت فوتبالمان استفاده نکردیم. مشکلات بزرگی در زمین داشتیم و این مساله به اندازه یک باخت، دردناک است.

 

1557898

 

برنامه تمرینات را به کلی عوض کردیم

 دو روز پیش به ما اعلام کردند باید دوباره سفر کنیم و باید خیلی زود برنامه تمرینات را به کلی عوض می کردیم و سپس برنامه پروازمان عوض شد چرا که قرار بود بازی ابتدا فردا برگزار شود. این ها مسائلی بود که دست به دست هم دادند که تیم ما به خصوص در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشته و توپ های زیادی را از دست دادیم.

 

کنترل بازی را از دست دادیم

ما فاکتور اول مان این بود که هم بتوانیم خوب دفاع کرده و هم خوب حمله کنیم. خیلی خوب به دروازه حریف نزدیک شده و نیمه را سه بر یک به سود خود تمام کردیم. بعد از آن کنترل بازی را از دست دادیم و بحث دفاع و حمله نبود چرا که بازی به جنجال کشیده شد. تعویض های خیلی خوبی هم داشتیم اما چیزی که هست این است که قدرت بازیسازی مان را از دست دادیم و با از دست دادن موقعیت های بسیار حریف را به ضدحمله دعوت کردیم.

دیدگاه‌ها