کد خبر : 1728321 | 09 دی 1399 ساعت 19:25 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

فکری: استقلال و گل‌گهر زیبا بازی می‌کنند

سرمربی استقلال گفت که آنها برای سربلندی هواداران این تیم، تمام تلاششان را خواهند کرد.

فکری: استقلال و گل‌گهر زیبا بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی استقلال در مورد دیدار فردا در مقابل گل گهر گفت که دو تیم در زمین فوتبال ارائه می کنند و او امیدوار است پیروزی در این بازی از آن استقلال باشد.


وی در مورد دیدار فردا در مقابل گل گهر گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا و امتیاز بازی هستند، فکر می ‌کنم شاهد یک بازی خوب باشیم. هر دو تیم تقریبا در جدول به هم نزدیک هستند و به دنبال این هستند که شرایط خود را در جدول حفظ یا بهتر کنند. هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و به همین دلیل بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.


او ادامه داد: از یک طرف دو تیم فوتبال بازی می کنند و از طرف دیگر به دنبال کسب امتیاز کامل بازی هستند. ما با توجه به شرایطی که داریم آمده ایم امتیاز بگیریم. سه نفر از بازیکنمان یعنی دیاباته، داریوش شجاعیان، نادری را فردا در اختیار نداریم ولی در مجموع بازیکنانی داریم که جایگزین‌های خوبی هستند اگر بتوانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم، ان ‌شاالله بتوانیم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و در مجموع برنده این بازی باشیم.


سرمربی استقلال گفت: جا دارد از مهمان نوازی باشگاه گل ‌گهر و از هواداران خوب استقلال در سیرجان تشکر کنم. هواداران از فرودگاه تا هتل از ما استقبال کردند. از طرف دیگر از هوادارانمان خواهش دارم که با توجه به شیوع کرونا، کمتر در محل اردوی تیم حضور پیدا کنند و از راه دور از ما حمایت کنند ولی این را بدانند که حتی اگر آنها حضور نداشته باشند، ما برای خوشحالی آن ‌ها و سربلندی استقلال تلاش می ‌کنیم.

دیدگاه‌ها