کد خبر : 1728378 | 10 دی 1399 ساعت 01:25 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

منچستریونایتد 1-0 وولوز: سه امتیاز در 90+4

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 وولوز را شکست بدهد.

منچستریونایتد 1-0 وولوز: سه امتیاز در 90+4

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که در 4 دیدار قبلی، سه پیروزی و یک تساوی داشتند، در دیدار امشب تا آخرین ثانیه ها برای کسب پیروزی منتظر ماندندو در نهایت گل مارکوس راشفورد در ثانیه های پایانی، سه امتیاز را نصیب این تیم کرد.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میهمان ایجاد کنند.

در مقابل، این بازیکنان وولوز بودند که در دقیقه 11 صاحب موقعیت شدند اما ضربه ویتینا را داوید دخیا با یک واکنش خوب مهار کرد. دو دقیقه بعد، روی پاس ترائوره، این روبن نوس بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه شیاطین سرخ از پشت محوطه جریمه امتحان کرد اما باز هم دخیا با یک واکنش به موقع توپ را به بیرون فرستاد.

 

1558003

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 23، چیزی نمانده بود که وولوز به گل برسد اما ضربه سر رومن سائیس به تیر دروازه یونایتد برخورد کرد و به بیرون رفت.

تلاش دوتیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 34، برونو فرناندس روی پاس در عمق عالی از میسون گرین‌وود صاحب یک موقعیت بسیار خوب گلزنی شد اما نتوانست در موقعیت تک به تک، روی پاتریسیو را مغلوب کند و این فرصت هم از دست رفت.

در دقایق پایانی هم حملات نصفه و نیمه دوم ادامه پیدا کرد و حتی وولوز در دقیقه 43 روی یک ضدحمله به گل برسد اما هیچ یک از این فرصت‌ها ثمری نداشت و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی این تیم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. در ادامه بازی متعادل شد اما موقعیت چندانی روی دروازه به وجود نمی آمد.

در دقیقه 64، روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه وولوز، راشفورد بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد، بار دیگر یک ارسال روی دروازه وولوز، یونایتد را صاحب موقعیت گلزنی کرد اما این بار ضربه کاوانی بعد از برخورد به سائیس، به کرنر رفت.

در دقیقه 70، کاوانی توانست دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت. در دقایق پایانی فشار حملات دو تیم افزایش پیدا کرد و هر یک موقعیت های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

1558002

 

اما در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، یونایتدها در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل برتری رسیدند. روی ارسال بلند برونو فرناندس بود که راشفورد درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، ضربه ای زد که پس از برخورد به سائیس، وارد دروازه شد و به این ترتیب، یونایتدها در این دیدار به پیروزی 1-0 رسیدند.

دیدگاه‌ها