کد خبر : 1728381 | 10 دی 1399 ساعت 01:45 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

میکل آرتتا: بهترین مُسکِن کسب پیروزی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد به بازیکنان این تیم افتخار می کند.

میکل آرتتا: بهترین مُسکِن کسب پیروزی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب موفق شد با تک گل الکساندر لاکازت مقابل برایتون به برتری رسیده و بعد از دو هفته ابتدایی فصل برای اولین بار دو پیروزی متوالی کسب کند. میکل آرتتا، سرمربی جوان و اسپانیایی از عملکرد تیمش مقابل برایتون ابراز رضایت کرده و مدعی شد همه مسابقات برای آرسنال مانند یک مبارزه خواهند بود.

 

میکل آرتتا گفت: "می دانیم که در این فصل در کسب نتیجه شرایط چندان خوبی نداشته ایم، اما ما مقابل چلسی به پیروزی رسیدیم و این یک پیشرفت بزرگ بود. حضور در اینجا و کسب یک پیروزی دیگر نیز بسیار مهم است. من به بازیکنانم افتخار می کنم و از نتیجه گرفتن خوشحالم.

 

1557546

 

الکساندر لاکازت در شرایط خوبی قرار داشته و اعتماد به نفس زیادی دارد. ما می خواستیم شرایط تیم را در نیمه دوم تغییر داده و طراوت بیشتری به تیم ببخشیم. من فکر می کنم او در چند هفته گذشته در فرم خوبی قرار داشته و گلزنی کرده است.

 

امروز لاکازت در ابتدا کمر داشت و نتوانست در ترکیب اصلی قرار گیرد، اما او وارد میدان شده و باعث پیروزی آرسنال شد. ما به بازیکنان بزرگ نیاز داریم تا در این لحظات دشوار کاری بکنند و لاکازت بی شک قادر به انجام این کار است.

 

در نیمه دوم بسیار مطمئن تر به نظر رسیده و رو به جلوتر بازی می کردیم. بهترین دارو و مُسکِن کسب پیروزی است. پیروز شدن دنیای و داستان دیگری است و تصویر بسیار بهتر به نظر می رسد. اوضاع برای همه سرمربیان به اندازه کافی سخت بوده است و واقعا چالش برانگیز بوده است. من در برخی لحظات شرایط دشواری داشتم، اما افراد بزرگی در کنارم هستند. هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و هیچ چیز از دید ما تغییر نمی کند. هر بازی برای ما یک مبارزه است."

دیدگاه‌ها