کد خبر : 1728386 | 10 دی 1399 ساعت 02:18 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: گل دقایق پایانی سنت ویژه یونایتد است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد علاقه ای به صحبت کردن در مورد پایان فصل ندارد.

سولسشر: گل دقایق پایانی سنت ویژه یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با گل ثانیه های پایانی مارکوس راشفورد موفق به کسب پیروزی برابر ولورهمپتون و رسیدن به فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین شد. گرچه حالا بسیاری یونایتد را یکی از شانس های مسلم کسب عنوان قهرمانی می دانند، اما اوله گونار سولسشر تاکید کرد هنوز راه زیادی تا پایان فصل مانده و این تیم کارهای زیادی پیش رو دارد.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "کسب پیروزی در دقایق پایانی بازی؟ این موضوعی بود که ما یک بار در جریان یکی از تمرینات منچستریونایتد در ابتدای فصل با بازیکنان مطرح کرده و به آنها گفتیم ما خیلی موفق به کسب امتیاز در دقایق پایانی بازی های خود نشده ایم، اما این موضوع در منچستریونایتد سنت ویژه ای بود و بارها رخ داده است.

 

1557821

 

حالا این اتفاق از روز بارها رخ داده و اکنون ما در دقایق پایانی امتیازات زیادی کسب کرده ایم. به نظر من این به دلیل مسائل روحی و البته آمادگی فیزیکی بازیکنان یونایتد است. ما اکنون گروهی از بازیکنانی را در اختیار داریم که از نظر روحی و جسمی قوی تر از گذشته هستند. ما در این مدت دوره های دشوار تمرینی را پشت سر گذاشته، بازی های زیادی انجام داده ایم و در این مدت شرایط بازیکنان آنها بهتر و مناسب تر شده است.

 

هر چقدر آماده تر باشید، توانایی بیشتری برای کسب موفقیت در زمین دارید. اما قدرت ذهنی نیز به شما کمک می کند بدانید که می توانید در دقایق پایانی یک مسابقه نیز به سه امتیاز دست یابید.

 

ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار داریم، اما هنوز حتی به نیم فصل نیز در لیگ برتر نرسیده ایم، بنابراین راهی طولانی در پیش است و ما تنها تمرکز خود را روی دیدار بعدی یونایتد قرار داده ایم. ما در شرایطی هستیم که هنوز کارهای زیادی پیش رو داریم و اینکه خیلی زود به جدول نگاه کنیم از نظر من احمقانه است."

دیدگاه‌ها