کد خبر : 1728396 | 10 دی 1399 ساعت 10:00 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: بعید است تیاگو امروز به ترکیب برگردد

در آستانه دیدار امروز لیورپول و نیوکاسل، یورگن کلوپ می گوید بازگشت تیاگو آلاکانتارا به ترکیب قرمزها از این بازی بعید است.

کلوپ: بعید است تیاگو امروز به ترکیب برگردد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلاکانتارا هافبک اسپانیایی که تابستان گذشته از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست برای قرمزها تنها دو بازی انجام داد و سپس از ناحیه زانو مصدوم شده و دو ماه است که از میادین دور است. اما او اخیرا شرایط بهتری پیدا کرده و به بازگشت نزدیک شده است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی امروز تیمش مقابل نیوکاسل گفت که حضور تیاگو در این مسابقه بعید به نظر می رسد.

 

1558040

 

تیاگو از اواسط اکتبر و در جریان دربی مرسی ساید مقابل اورتون مصدوم شد و تا امروز دیگر به میدان نرفته است. او اما روز دوشنبه این هفته به تمرین لیورپول اضافه شد تا شایعات درباره بازگشت او قوت بگیرد.

 

یورگن کلوپ در آستانه بازی امروز تیمش با نیوکاسل به خبرنگاران که از شرایط تیاگو می پرسیدند گفت:" من هم خیلی دوست دارم بازی کردن تیاگو در کنار بچه ها را ببینم. او چند دقیقه ای هم برای ما بازی کرد و بعد مصدوم شد. بله شکی نیست که ما منتظر بازگشت او هستیم ولی من نمی دانم. بگذارید این را بگویم که واقعا بعید به نظر می رسد که تیاگو با ما به نیوکاسل سفر کند".

 

1558041

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیاگو به چند جلسه تمرینی نیاز دارد. او مدت زیادی دور بوده و مصدومیتش واقعا سخت و جدی بوده است. البته تیاگو دچار پارگی عضلانی یا شکستگی نشد ولی با اینحال مصدومیت جدی او مدتی زمان لازم داشت و دارد. ما نمی توانیم عجله بکنیم و این کار را نخواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها