کد خبر : 1728405 | 10 دی 1399 ساعت 10:45 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

برونو فرناندس؛ یک یونایتدی متعصب(عکس)

واکنش برونو فرناندس به گلزنی لحظات پایانی مارکوس راشفورد در دیدار منچستریونایتد و ولوز از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

برونو فرناندس؛ یک یونایتدی متعصب(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه خود به مصاف ولوز رفت و با گل دقیقه 90+3 مارکوس راشفورد موفق شد به پیروزی برسد. پاس گل راشفورد توسط برونو فرناندس ستاره پرتغالی یونایتد به او داده شد و بعد از گلزنی راشفورد واکنش برونو فرناندس از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

 

یونایتد با این پیروزی به رتبه دوم جدول لیگ برتر رسید و خودش را به عنوان رقیب جدی لیورپول صدرنشین مطرح کرد. شیاطین سرخ حالا با شاگردان کلوپ تنها دو امتیاز فاصله دارند. یکی از مهمترین دلایل موفقیت اخیر یونایتد بدون شک ستاره پرتغالی این تیم برونو فرناندس بوده است.

 

علاوه بر گلها و پاس گلهای فرناندس، علاقه و شیفتگی او به باشگاه جدیدش به وضوح مشخص است. این علاقه و شیفتگی دیشب بار دیگر در زمان گلزنی مارکوس راشفورد در اولدترافورد دیده شد.

 

1558051

 

درحالیکه تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود فرناندس توپ را برای مارکوس راشفورد ارسال کرد. راشفورد بعد از نگاه کردن به محوطه جریمه شوتی سنگین شلیک کرد که توسط رومن سیس تغییر جهت داده و وارد دروازه ولوز شد.

 

1558049

 

1558052

 

اما در حالیکه راشفورد و پل پوگبا که نزدیک او بود شادی بعد از گل را شروع کرده بودند فرناندس در حالی دیده شد که با نهایت شادی بالا و پایین می پرید تا اینکه به لوک شاو رسید تا شادی خود را با او قسمت کند. شادی فوق العاده فرناندس از پیروزی تیمش باعث شد او بار دیگر با ستایش هواداران این تیم مواجه شود. یونایتدی‌ها حالا از اینکه یک ستاره درخشان پیدا کرده اند که واقعا شیفته پیراهن سرخ یونایتد است خوشحال هستند.

 

1558053

 

 

دیدگاه‌ها