کد خبر : 1728415 | 10 دی 1399 ساعت 11:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شهباززاده به روزهای رویایی؛

آشتی سجاد با نقطه پنالتی بعد از 7 سال!

در شرایطی که همه نگاه‌ها در اصفهان به کی‌روش استنلی بود، شهباززاده مدعی آقای گلی شده است.

کورس مدعیان آقای گلی لیگ برتر، این فصل چهره‌های جالبی دارد. گادوین منشا و سجاد شهباززاده، که هر کدام یک فصل قبلا مدعی آقای گلی بوده‌اند اما در سال‌های اخیر، عملکردی پایین‌تر از حد انتظار داشتند. منشا در هشت بازی گل‌گهر 9 گل زده و شهباززاده، با هشت گل در هشت بازی سپاهان، میانگین بسیار خوب یک گل در هر بازی را ثبت کرده است.

 

از نیم فصل اول لیگ چهاردهم، هیچوقت شهباززاده نتوانسته بود چنین نمایشی داشته باشد. شهباززاده روزهای اول حضورش در استقلال، خوب درخشید اما با ورود عنایتی در نیم فصل دوم، تغییر پست داد و دیگر نتوانست زیاد گل بزند. سال‌های بعد هم، در تیم‌های مختلف و پست‌های مختلف، اوضاع برایش خوب جلو نرفت. این فصل اما، شهباززاده چه در بازی‌هایی که به عنوان مهاجم نوک و چه در بازی‌هایی که به عنوان وینگر در کنار کی‌روش استنلی به میدان رفته، توانسته آمار گلزنی بسیار خوبی ثبت کند.

 

حضور او در کورس آقای گلی، باعث شد نویدکیا پنالتی‌های سپاهان را هم به او بدهد. آخرین باری که شهباززاده پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، هفت سال قبل و با پیراهن سایپا بود. شهباززاده امروز، دو بار پنالتی زد و هر دو بار هم، با شوت‌های محکم به سمت چپ، توانست دروازه را باز کند. او حالا با گلزنی در 5 بازی پیاپی، به رکورد مهدی شریفی در زمینه گلزنی پیاپی با پیراهن سپاهان رسیده و فاصله زیادی، با رکورد لیگ که در اختیار ساسان انصاری است ندارد. با فرم خوب شهباززاده، نمایش هجومی سپاهان و تبدیل شدن به پنالتی‌زن اول تیم، شاید او در سن سی سالگی، بتواند رویای ناتمام لیگ چهاردهم را به سرانجام برساند و صاحب کفش طلای لیگ برتر شود.

 

1557877

دیدگاه‌ها