کد خبر : 1728430 | 10 دی 1399 ساعت 11:58 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

گولسیانی و یک گل تمرین شده؛

تک مدافع گرجستانی لیگ ایران، ده گله شد!

مدافع پیش‌تاخته سپاهان روز گذشته در تقابل با ماشین سازی، یک روز پرفراز و نشیب را گذراند و هم به حریف موقعیت گلزنی داد و هم خود نیز تک گل در جریان بازی را زد.

تک مدافع گرجستانی لیگ ایران، ده گله شد!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل پرگل دو تیم سپاهان و ماشین سازی که با رد و بدل شدن 6 گل و البته ثبت پنج پنالتی در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شد، تنها یک گل در جریان مسابقه به ثمر رسید و مابقی آن‌ها همگی یا از روی پنالتی و یا از روی ریباند پنالتی به دست آمد؛ تک گلی هم که از روی نقطه پنالتی بود، در شرایطی به ثمر رسید که سپاهانی‌ها که صاحب ضربه ایستگاهی شده بودند و آن‌ها این فرصت را روی یک کار تمرین شده استفاده کردند و در نهایت گولسیانی مدافع پیش‌تاخته این تیم دروازه خالی ماشین سازی را باز کرد.

 

گولسیانی که در خط دفاعی نیز یک پنالتی را هم به ماشین‌سازی هدیه کرد، روز پرفراز و نشیبی را در تبریز گذراند اما گلزنی او باعث شد تا یک آمار ویژه را مدافع گرجستانی سپاهان به نام خود کند؛ چرا که او دیروز در تبریز دهمین گل دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران را به ثمر رساند. گئورگی گولسیانی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، نساجی و سپاهان را در کارنامه خود دارد که بیشترین تعداد گل او در لیگ برتر ایران با تیم نساجی به ثبت رسید و او در پیراهن این تیم، پنج گل در لیگ برتر زد. گل دیروز گولسیانی به ماشین سازی، چهارمین گل او با پیراهن سپاهان بود و یکبار هم این مدافع گرجستانی سابقه گلزنی با پیراهن ذوب‌آهن را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه‌ها