کد خبر : 1728431 | 10 دی 1399 ساعت 12:04 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

تخت بغل دستی من کرونایش مثبت بود!

افشاگری یزدانی جوان علیه استقلالی ها

بعد از گذشت چند روز از اتهاماتی که علیه امیرمحمد یزدانی مطرح شد، او به ادعای مسئولان تیم کشتی استقلال واکنش نشان داد.

افشاگری یزدانی جوان علیه استقلالی ها

به گزارش "ورزش سه"، شکست استقلال در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حاشیه های زیادی همراه شد. رضا یزدانی که قصد داشت در اعتراض به غیبت برخی شاگردانش تیمش را نصفه و نیمه راهی فینال کند، اخیرا در مصاحبه ای دو کشتی گیر این تیم یعنی یونس امامی و امیرمحمد یزدانی را به خاطر غیبت در مرحله نهایی محکوم کرده است.


امیرمحمد یزدانی که بعد از قهرمانی در انتخابی تیم ملی در وزن 65 کیلوگرم قرار بود راهی جام جهانی انفرادی شود، با مثبت شدن تست کرونای خود این رقابت ها را هم از دست داد.


حالا این کشتی گیر جوان که نسبت خانوادگی هم با رضا یزدانی دارد، پاسخ ادعاهای مطرح شده از سوی استقلالی ها را داده که معتقد بودند تست کرونای او منفی است!


ملی پوش کشتی آزاد درباره ماجرای مثبت شدن تست کرونای خود به تسنیم گفت: قطعا تستی که از سوی آزمایشگاه معتبر در تهران گرفته شده و مورد تایید ایرلاین‌های بزرگ هم هست، اعتبار بیشتری در مقایسه با سایر تست‌ها دارد. تست کرونای من در آستانه اعزام تیم به صربستان مثبت شد و زمانی هم که خواستم در دور جدید اردوی تیم ملی شرکت کنم، تست مثبت بود.


یزدانی در ادامه به شکایت استقلالی ها واکنش نشان داده و علیه مسئولان این تیم دست به افشاگری زده. او اضافه کرد: من اشتباهی مرتکب نشدم. هر کسی هم به جای من بود هم تیم ملی را انتخاب می‌کرد. نمی توانم اصل را فدای فرع کنم. استقلالی‌ها می‌گویند من بدون اطلاع شان به اردو رفته‌ام درحالیکه من با آنها تماس گرفتم اما جوابم را ندادند. من 4 کشتی برای استقلال در لیگ گرفتم و به 4 برد هم رسیدم. برای دور برگشت، ما را به اردو دعوت کردند. همان وقت بود که کرونا بار دیگر زیاد شده بود، من تست کرونا داده بودم و فکر می‌کردم همه تست داده‌اند درحالیکه بعدا متوجه شدم اینطور نبوده و ما را در اتاق های 12 نفره اسکان دادند. دقیقا تخت بغل دستی من کرونایش مثبت شد و احتمال دارد تست کرونای من از همین اردو مثبت شده باشد.

دیدگاه‌ها