کد خبر : 1728433 | 10 دی 1399 ساعت 12:04 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه لینه‌کر به بیگ سَم بعد از شکست سنگین

وست برامویچ دو روز بعد از تساوی با لیورپول مقابل لیدز 5-0 شکست خورد تا گری لینه‌کر فرصت را برای کنایه زدن به سم آلردایس سرمربی این تیم مناسب ببیند.

طعنه لینه‌کر به بیگ سَم بعد از شکست سنگین

به گزارش "ورزش سه"، وست برامویچ دیروز در خانه خود به مصاف لیدز رفت و با نتیجه تحقیرآمیز 5-0 شکست خورد. گری لینه‌کر بعد از این شکست وست برام که دو روز بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل لیورپول اتفاق افتاد فرصت را مناسب دید تا به سم آلردایس سرمربی وست برامویچ به خاطر اظهاراتش بعد از تساوی مقابل لیورپول طعنه بزند.

 

1558096

 

دو روز پیش که وست برامویچ به آنفیلد رفت و موفق شد لیورپول را 1-1 متوقف کند با اینکه یورگن کلوپ از بازی سراسر دفاعی تیم آلردایس عصبانی بود ولی او در پایان بازی انتقادات کلوپ را وارد ندانست و گفت در فوتبال دفاعی به استادی رسیده است.

 

اما دو روز بعد از آن تساوی آلردایس شاهد شکست خردکننده تیمش در مقابل لیدز در یک بازی خانگی بود. بازی‌ای که در همان نیمه اول با پیروزی 4-0 لیدز همراه شده بود.

 

1558097

 

لینه‌کر در همان نیمه اول فرصت را برای طعنه زدن به آلردایس مناسب دید و در حساب توییتری خود نوشت:" یک گل عالی دیگر از لیدز. آنها حالا تا دقیقه سی و پنج 3-0 از وست برامویچ جلو هستند. بیگ سم حق دارد، کلوپ نمی توانست چنین کاری بکند".

 

1558095

 

آلردایس بعد از شکست سنگین تیمش سعی کرد با تحسین از لیدز توجه‌ها را از باخت سنگین تیمش تا حدودی منحرف کند. او به خبرنگاران گفت:" لیدز تیم بی نظیری است. آنها استثنایی هستند. ما پریشب شاهد چنان عملکردی مقابل لیورپول بودیم ولی امشب نتوانستیم درست دفاع کنیم. لیدز از ما برتر بود و 5-0 برنده شد. آنها استحقاق این پیروزی را داشتند".

 

 

دیدگاه‌ها