کد خبر : 1728441 | 10 دی 1399 ساعت 12:43 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیل نویل

یونایتد تا پایان در کورس قهرمانی خواهد بود

فیل نویل بعد از پیروزی منچستریونایتد مقابل ولوز گفت شیاطین سرخ می توانند تا پایان فصل جایگاه خود به عنوان مدعی قهرمانی را حفظ کنند.

یونایتد تا پایان در کورس قهرمانی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، فیل نویل ستاره سابق منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 این تیم مقابل ولوز در بازی دیروز دو تیم از عملکرد درخشان شیاطین سرخ در این بازی تقدیر کرد و گفت یونایتد توان این را دارد که تا پایان فصل جایگاه فعلی اش به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر را حفظ کند.

 

1558001

 

یونایتد با این پیروزی فاصله‌اش با لیورپول صدرنشین را به 2 امتیاز کاهش داد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی فصل معرفی کند. حالا برای اولین بار بعد از فصل 2012-2013 صحبتهای زیادی درباره امکان قهرمانی یونایتد مطرح می شود و این احساس بازی به بازی و با درخشش شیاطین سرخ افزایش می یابد. احساسی که فیل نویل هم با آن همدل است.

 

فیل نویل که با یونایتد شش بار قهرمان لیگ برتر شده در این باره گفت:" به نظرم آنها می توانند مدعی قهرمانی بمانند. لیورپول الان صدرنشین است و با شایستگی در صدر ایستاده. اگر نظر من را بپرسید آنها در حال حاضر بهترین تیم کشور هستند. اما به جز یونایتد الان تیم دیگری نیست که از نزدیک تعقیب‌شان کند و آنها را به چالش بکشد".

 

1558002

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" چلسی که دچار افت شده، تاتنهام هم این اواخر افت کرده و البته اورتون هم هست که شرایط خیلی خوبی دارد ولی نه در حد مدعی بودن. منچسترسیتی هم هست که صعودش را شروع کرده ولی خیلی عقب افتاده. یونایتد اگر همین عملکرد را داشته باشد بدون شک تا پایان در کورس قهرمانی خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها