کد خبر : 1728466 | 10 دی 1399 ساعت 15:10 | 43.2K بازدید | 3 دیدگاه

سوارز: کسی غیر از برایثویت نبود پنالتی بارسا را بزند؟

لوئیس سوارز میرامونته بازیکن سابق بارسا و تنها اسپانیایی برنده توپ طلا به شدت از شیوه بازی تیم محبوبش برابر ایبار عصبانی بود.

سوارز: کسی غیر از برایثویت نبود پنالتی بارسا را بزند؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ مقابل ایبار با تساوی 1-1 متوقف شد. آبی اناری ها در نیمه اول بدشانس هم بودند. دقیقه 7 مارتین برایثویت پنالتی را با بی دقتی به بیرون زد و دقایقی بعد گل او به دلیل آفساید توسط وی ای آر مردود اعلام شد. در نیمه دوم بارسا گل اول را دریافت کرد ولی عثمان دمبله توانست کار را به تساوی بکشاند و همین نتیجه تا پایان باقیماند.

 

 

1557992

 

 

لوئیس سوارز میرامونته که به عنوان کارشناس برای کادناسر فعالیت می کند، پس از توقف بارسا که فاصله این تیم با صدر را احتمالا بیشتر خواهد کرد، گفت:« بارسلونا انگار دیگر یک باشگاه جدی نیست و تبدیل به یک شوخی شده است. هیچکس غیر از برایثویت نبود پنالتی بارسا را بزند؟ سوال من این است که چرا آنتوان گریزمان پشت ضربه پنالتی نرفت؟ او شایسته تر از برایثویت بود ولی این نشانه خوبی از وضعیت فعلی بارسلوناست که در آن هیچکس در جای خود قرار ندارد.»

 

 

1558160

 

 

سوارز ادامه داد:« امشب بار دیگر ثابت شد که بارسای بدون مسی می تواند چه فاجعه ای باشد. او فوق ستاره ای است که تفاوت ها را رقم می زند و اگر برود، بارسا بدون او روزهای دشواری را پیش رو خواهد داشت. ستاره های بزرگ وقتی نیستند، غیبت شان همینقدر محسوس است. یک نفر به من بگوید امشب بازیکنان بارسا چه کار خاصی انجام دادند؟ فرانکی دی یونگ از زمانی که به بارسا پیوسته کدام کار مهم را انجام داده؟ فقط یک نمونه از تاثیرگذاری او را به من بگویید.»

 

 

1558159

 

دیدگاه‌ها