کد خبر : 1728471 | 10 دی 1399 ساعت 15:25 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان تیم‌ملی ساحلی: جنگنده ظاهر می‌شویم

حمید بهزادپور گفت: شیوع کرونا باعث شد از شرایط ایده آل و تمرینات دور شویم، اما شرایط در مجموع خوب است.

دروازه‌بان تیم‌ملی ساحلی: جنگنده ظاهر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اولین اردوی ما پس از ۱۰ ماه تعطیلی به خاطر کرونا به میزبانی استان بوشهر در حال برگزاری است. در این اردو امکانات خیلی خوبی در اختیارمان قرار گرفته است و چند بازیکن جوان هم به ما ملحق شدند. این بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند و در کنار باتجربه‌ها مشغول تمرین هستند.

 

وی ادامه داد: در این اردو در بخش بدنی نیز با دکتر نوشادی به طور تخصصی تمرین بدنسازی می‌کنیم تا از نظر بدنی به حداکثر آمادگی برسیم و با تمرکز بیشتری به بخش تکنیکی و تاکتیکی مشغول شویم. به احتمال بسیار زیاد سه اردوی دیگر نیز در پیش داریم. در هر اردو شرایط رو به پیشرفتی خواهیم داشت و این روند را تا شروع مسابقات ادامه خواهیم داد تا با آمادگی کامل برای گرفتن نتیجه مورد نظرمان پا به میدان بگذاریم.

دروازه‌بان ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط آمادگی بازیکنان گفت: به هر حال شیوع کرونا باعث شد که همه بازیکنان در همه رشته‌های ورزشی کمی از شرایط ایده آل و تمرینات دور شوند، اما خوشبختانه شرایط در مجموع خوب است و در بخش بدنی زیر نظر مربی بدنساز در حال پیشرفت هستیم. البته تمرینات بسیار سخت اما مفید است.

 

بهزادپور افزود: می‌خواهیم در مسابقات جنگنده حاضر شویم و با همه توان برای کسب نتیجه بجنگیم. البته علاوه بر همه مسابقات مهمی که در پیش داریم، هدف نهایی ما صعود به مسابقات جام جهانی است. ضمن اینکه از کمیته فوتبال ساحلی و سایر عوامل برگزاری این اردوی با کیفیت تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها