کد خبر : 1728479 | 10 دی 1399 ساعت 16:05 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

6 اشتباه فردی برای از بین رفتن شانس قهرمانی بارسا

بارسلونا با تساوی خانگی شب گذشته برابر ایبار تقریبا شانس زیادی برای قهرمانی لالیگا ندارد.

6 اشتباه فردی برای از بین رفتن شانس قهرمانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر میهمانش ایبار با تساوی 1-1 متوقف شد. این اولین امتیاز تاریخ ایبار در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا بود. تک گل این تیم روی اشتباه عجیب رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای بارسا و توسط کیکه به ثمر رسید.

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی از اشتباهات فردی بازیکنانش گلایه مند بود. اشتباهاتی که تاکنون کم نبوده اند.

 

 

1557984

 

 

جدای از اشتباه شب گذشته آرائوخو در 5 بازی دیگر بارسا نیز اشتباهات فردی بازیکنان منجر به ناکامی بارسا در رسیدن به پیروزی شده است.

 

 

Frenkie de Jong, the new cause of concern for barcelonismo

 

 

فرانکی دی یونگ در بازی با ختافه پنالتی بچه گانه ای به بازیکن حریف داد تا بارسا 1-0 بازنده شود.در ال کلاسیکو کلمنت لنگله با کشیدن پیراهن سرخیو راموس درون محوطه جریمه پنالتی داد تا رئال مادرید پیش بیفتد و در نهایت 1-3 برنده شود.

 

 

Alternate angle shows it was Ramos to push Lenglet first – and referee's  video assistant actually told him that

 

 

در بازی با آلاوس اشتباه پیکه و تراشتگن منجر به گل میزبان شد و بارسا در نهایت به تساوی 1-1 دست یافت.

در بازی برابر کادیز یک سلسله اشتباهات از سوی جوردی آلبا، لنگله و تراشتکن منجر به گل دوم میزبان شد و بارسا 2-1 بازی را باخت.

 

 

1545826

 

 

در بازی برابر اتلتیکو نیز دفع توپ اشتباه جرارد پیکه و جلو آمدن بی مورد تراشتگن کار دست بارسا داد تا یانیک کاراسکو تک گل بازی را به ثمر برساند.

اشتباهاتی که به قیمت از دست رفتن 14 امتیاز برای بارسا تمام شده اند. 4 باخت و یک تساوی و تقریبا از دست رفتن شانس قهرمانی لالیگا.

 

دیدگاه‌ها