کد خبر : 1728496 | 10 دی 1399 ساعت 16:55 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا:

طبیعی بود راموس از پیوستنم به رئال خوشحال نباشد

تیبو کورتوا تابستان 2019 با تنها 35 میلیون یورو از چلسی راهی رئال شد تا رقیب جدی کیلور ناواس شود. انتقالی که باب طبع سرخیو راموس نبود.

طبیعی بود راموس از پیوستنم به رئال خوشحال نباشد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در اولین فصل حضورش در رئال گلر ثابت این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان شد و کیلور ناواس جایگاه اصلی خود را از دست داد. دروازه بان کاستاریکایی نقش مهمی در قهرمانی های رئال در چمپیونزلیگ داشت و برایش قابل هضم نبود که جایگاهش اینگونه از دست برود.

یک سال بعد او به پی اس جی پیوست و تیبو کورتوا بی رقیب شد. کورتوا فصل گذشته بهترین دروازه بان فصل لالیگا با کمترین گل خورده شد و جایزه سامورا را دریافت کرد.

 

 

1558163

 

 

یکی از بازیکنانی که چندان از پیوستن تیبو کورتوا به رئال رضایت نداشت، سرخیو راموس بود. او با ناوس دوستی صمیمانه ای داشت.

تیبو کورتوا در این رابطه گفت:« سرخیو را قبل از پیوستن به رئال خیلی کم می شناختم. در یکی از تعطیلات تابستانی در ایبیسا یکدیگر را دیده بودیم و شناخت مان در همین حد بود. وقتی به رئال پیوستم، راموس چندان خوشحال نبود چرا که او و کیلور ناواس صمیمی بودند و طبیعی بود که در ابتدا برایش ساده نباشد ولی در هر صورت از من به خوبی استقبال کرد و هرگز باهم به مشکل نخوردیم. حالا برای هم دوستان خوبی شده ایم.»

 

 

1556367

 

 

زیدان:« او یک مربی بزرگ است که در بازیکنانش به خوبی ایجاد انگیزه می کند و ارتباط با او خیلی راحت است. انسانی دوست داشتنی که همیشه واقعیت ها را صادقانه می گوید. برخی مواقع پس از تمرین شما را به کناری می کشد تا در مورد شرایط روحی تان سوال کند. هرگز از این حیث مربی مثل او نداشته ام.»

 

دیدگاه‌ها