کد خبر : 1728514 | 10 دی 1399 ساعت 17:38 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا جهانبخش: این وضعیت دوام نخواهد داشت

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون معتقد است شرایط این تیم به زودی تغییر خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش: این وضعیت دوام نخواهد داشت


به گزارش "ورزش سه"، برایتون دیشب و در دیداری که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ثابت خود در اختیار داشت، با تک گل الکساندر لاکازت مغلوب آرسنال شد تا همچنان در جایگاه نازل هفدهم در جدول قرار داشته باشد. برایتون در این فصل و 14 بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و شرایط چندان خوبی ندارد. اما علیرضا جهانبخش بالاخره روزی موقعیت های این تیم تبدیل به گل شده و جایگاه برایتون در جدول بهبود خواهد یافت.

 

1558149

 

علیرضا جهانبخش گفت: "ما با تمام وجود و انرژی تلاش می کنیم و شما نیز می توانید ببینید که عملکرد خوبی ارائه می دهیم. اگر همه بازی های ما را تماشا کنید، می بینید در هر بازی چهار یا پنج موقعیت بسیار خوب ایجاد می کنیم، اما باید آنها را به گل تبدیل کرد و این همان چیزی است که باید روی آن کار کنیم.

 

این وضعیت برای همیشه دوام نخواهد داشت، زمانی خواهد رسید که این موقعیت تبدیل به گل می شود و سپس خواهید دید که ما چه کیفیتی پیدا کرده ایم. ما می دانیم که با توجه به توانایی خود، می توانیم این وضعیت را تغییر دهیم. اوضاع می تواند خیلی سریع تغییر کند و اگر برایتون موفق به کسب چند پیروزی متوالی شود، قادر است به سرعت در جدول صعود کرده و به رتبه های قبالاتر دست پیدا کند."

دیدگاه‌ها