کد خبر : 1728522 | 10 دی 1399 ساعت 17:54 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال معتقد است به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرمی داشتند همچنین کیفیت چمن بازی اجازه ارائه بازی زیبا را به دو تیم نمی‌داد.

تارتار: سه امتیاز حیاتی را کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر مقابل میزبانش نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از این بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد گفت: «خیلی خوشحالم در این اتفاق کنفرانس هستم و فصل قبل خاطرات خوبی در این شهر داشتم و بارها در این اتاق کنفرانس صحبت کردم. خاطرات من با نفت زنده شد. خیلی خوشحالم که بازی خوبی ارائه کردیم و با نتیجه همراه بود و سه امتیاز خیلی حیاتی را در این شرایط کسب کردیم.

 

وی در ادامه افزود: «تیم نفت مسجدسلیمان خیلی جنگید. کیفیت زمین به‌گونه‌ای بود که نمی‌شد خیلی زیبا بازی کرد، اما در همین بازی هم ما موقعیت‌های بهتری نسبت به تیم نفت داشتیم.»

 

تارتار با تمجید از سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: «آقای حسینی خیلی برای این تیم زحمت‌کشیده است. با دست‌بسته و امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیمی آبرومند را درست کرده که باید به او خدا قوت و خسته نباشید بگویم. از بازیکنانم باید تشکر ویژه داشته باشم که برای گرفتن این سه امتیاز خیلی زحمت کشیدند تلاش زیادی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در آینده هم این روند را ادامه بدهیم.»


او در پایان درخصوص نحوه قضاوت داور دیدار هم عنوان کرد: «به‌هرحال آقای کرمانشاهی جزو داوران باکیفیت و  باتجربه ما است. ایشان در جریان بازی تسلط داشت و فکر می‌کنم درنتیجه این دیدار تأثیری نداشت.»

 

دیدگاه‌ها