کد خبر : 1728537 | 10 دی 1399 ساعت 18:28 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرحاشیه اینتر و تایید جدایی

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینتر فاصله ای تا بازگشت به کالیاری ندارد.

ستاره پرحاشیه اینتر و تایید جدایی

به گزارش "ورزش سه"، دو سال و نیم قبل بود که اینتر بعد از سالها تلاش بالاخره موفق به توافق با رم و جذب راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی و جنجالی این تیم شد. اما از همان ابتدا شرایط چندان بر وفق مراد این بازیکن پیش نرفت و در نهایت در ابتدای فصل گذشته بود که راجا ناینگولان به صورت قرضی به کالیاری ملحق شد.

 

1534405

 

اما این قرارداد در تابستان امسال دائمی شد و هافبک باتجربه و بلژیکی چاره ای جز بازگشت به اینتر نداشت. با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم توانایی باشگاه ها به جذب بازیکنان جدید، به نظر می رسید این بار راجا ناینگولان از فرصت خوبی برای درخشش در ترکیب اینتر برخوردار باشد، اما باز هم این اتفاق رخ نداد و او در فصل فعلی فقط 45 دقیقه با اینتر بازی کرد. حالا راجا ناینگولان برای سومین بار در دوران حرفه ای خود در آستانه انتقال به کالیاری است. قرارداد او با نراتزوری در ژوئن 2022 به پایان می رسد.

 

راجا ناینگولان پیش از آغاز تست های پزشکی خود گفت: "اینتر فرصتی برای بازی کردن به من نداد، حالا نیز اگرچه هنوز بازگشت من به کالیاری رسمی نشده، اما از رخ دادن این انتقال خوشحالم. خودتان نیز بهتر از فرمول این انتقال آگاه هستید."

دیدگاه‌ها