کد خبر : 1728563 | 10 دی 1399 ساعت 19:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

به پراید نمی توان به اندازه بنز فشار وارد کرد؛

فاضلی: می‌توانستیم با سه امتیاز از اهواز برگردیم

وحید فاضلی می گوید عملکرد شاگردانش در مصاف با فولادخوزستان جانانه و با تمام وجود بوده است.

فاضلی: می‌توانستیم با سه امتیاز از اهواز برگردیم


به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولادخوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا در نشست خبری با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پرسپولیس و صحبت هایی که در کنفرانس خبری پس از آن بازی مطرح کرده بود، گفت: من جمله ای در کنفرانس خبری بعد از بازی به کار بردم که باعث رنجش خاطر پرسپولیسی ها شد. به عنوان یک معلم وظیفه خودم می دانم اگر اشتباهی کردم، دلجویی و عذرخواهی کنم و به بازیکنانم حداقل این را یاد بدهم که اگر جایی اشتباه کردند، می توانند دلجویی کنند.


او سپس در مورد شکست برابر فولاد خوزستان اضافه کرد: در ابتدا به تیم فولادخوزستان تبریک می گویم که می تواند مدعی قهرمانی باشد. بعد هم به بازیکنان خودم تبریک می گویم که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و هر چه در توان داشتند، نشان دادند. بازی خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه بازی منصفانه نبود. فوتبال ورزش بی رحمی است. حداقل حق ما از این بازی کسب یک امتیاز بود و حتی باید با سه امتیاز از اهواز خارج می شدیم. ولی به تیم فولاد تبریک می گویم. آنها مردانه جنگیدند. به نظرم فولاد می تواند مدعی قهرمانی باشد و همینکه تیم حریف بعد از بردن ما خوشحالی کرد، به بازیکنانم افتخار کردم. واقعا از ته دل شادی کردند و خیلی خوشحال شدم که بازیکنانم طوری بازی کردند که ایطنور بردن ما خوشحالشان کرد.

 

1558286


او سپس با اشاره به حواشی بازی ادامه داد: به هر حال در فوتبال حواشی زیاد است و باید احترام ها را نگه داریم. من در پایان بازی رفتم و آقای نکونام تبریک گفتم. هیجانات فوتبال هست و نمی توانیم آن را حذف کنیم. ولی باید با احترام توامان باشد. دوست ندارم به همکاران من بی احترامی شود. من هفته پیش جمله ای به کار بردم و الان معذرت خواهی کردم. امیدوارم همه شهامت عذرخواهی داشته باشیم.


سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ریزی سازمان لیگ در عملکرد نساجی مازندران تاثیرگذار بوده یا خیر، توضیح داد: قطعا تاثیرگذار بوده است. شما ببینید، تیم من 5 روز بعد از بازی سخت مقابل پرسپولیس با فولاد خوزستان بازی کردند. تیم های متمول 30 بازیکن هم طراز دارند ولی تیمی مثل ما در مضیقه هستیم. در ده هفته پایانی لیگ پارسال ما دو رباط دادیم. فشردگی مسابقات خروجی خوبی نداشته که مدام سال گذشته را تکرار می کنیم. خواهش می کنم یک مقدار رعایت کنیم و تفکر کنیم. به بازیکنان فشار وارد نکنیم. ظرفیت بازیکنان محدود است و نمی توانیم به یک ماشین پراید به اندازه بنز بار وارد کنیم.

 

دیدگاه‌ها