کد خبر : 1728617 | 11 دی 1399 ساعت 01:21 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 0 - 0 لیورپول؛ دارلو تسلیم ناپذیر بود

لیورپول در شبی که بدشانس بود در خانه نیوکاسل با تساوی بدون گل متوقف شد.

نیوکاسل 0 - 0 لیورپول؛ دارلو تسلیم ناپذیر بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که فرصت های خوبی را در جریان مسابقه از دست داد، مغلوب درخشش دارلو، دروازه بان حریف شد و در نهایت به دومین تساوی متوالی در لیگ برتر رضایت داد.

 

نیوکاسل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 و روی حرکت ویلسون از گوشه سمت چپ فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه در دهانه دروازه با فابینیو برخورد کرد.

 

در دقیقه 25 و روی پاس جیمز میلنر به ترنت الکساندر آرنولد که لیورپول می توانست گل اول را وارد دروازخ نیوکاسل کند، اما ضربه او از گوشه محوطه در اختیار دارلو قرار گرفت.

 

1558331

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس بلند جوردن هندرسون لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه حریف شد، اما ضربه محمد صلاح در موقعیتی بسیار خوب با عکس العمل فوق العاده دروازه بان نیوکاسل همراه شد. در دقایق باقیمانده اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 بود که سادیو مانه روی پاس ترنت آرنولد می توانست گل اول لیورپول را وارد دروازه کند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 65 بهترین فرصت گلزنی لیورپول از دست رفت. بابی فرمینو با حرکتی تماشایی محمد صلاح را صاحب فرصت گلزنی کرد، اما ضربه فنی و زمینی ستاره مصری در موقعیتی تک به تک با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و این بار از روی ارسال کرنر از سمت راست بود که باز هم لیورپول صاحب فرصت شد، اما علیرغم خروج اشتباه دارلو، ضربه سر بابی فرمینو از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما بر خلاف جریان بازی و در دقیقه 78 این نیوکاسل بود که فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر ریچی روی ارسال کلارک با عکس العمل تماشایی آلیسون بکر همراه شد.

 

1558333

 

لحطاتی بعد و روی اشتباه عجیب دارلو بود که سادیو مانه به صورت اتفاقی می توانست دروازه را باز کند، اما مدافعان توپ را دور کردند. در دقیقه 88 لیورپول با ضربه سر بابی فرمینو فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما دارلو باز هم با واکنشی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

در ادامه تلاش لیورپول برای زدن گل برتری نتیجه نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها