کد خبر : 1728620 | 11 دی 1399 ساعت 01:51 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

الچه 1 - 1 رئال مادرید؛ سال 2020 تلخ تمام شد

رئال مادرید در خانه الچه با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد.

الچه  1 - 1 رئال مادرید؛ سال 2020 تلخ تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که به خصوص در نیمه نخست فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد، در نهایت روی اندک موقعیت های حریف دروازه خود را باز شده دید و در خانه الچه به تساوی 1-1 رضایت داد و 33 امتیازی شد.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم و روی ارسال لوکاس واسکز می توانست دروازه الچه را باز کند، اما ضربه سر تونی کروس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 10 و با حرکت تماشایی ریگونی از سمت راست بود که الچه صاحب اولین فرصت برای باز کردن دروازه رئال مادرید شد، اما ضربه او از زاویه ای بسته با مهار تیبو کورتوا همراه شد.

 

اما دقایقی بعد و با حضور غیرمنتظره مارسلو در محوطه جریمه رئال مادرید تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه روپا و تماشایی این بازیکن به دیرک افقی دروازه ایبار برخورد کرد.

 

1558341

 

1558340

 

اما در دقیقه 20 رئال مادرید بالاخره به گل اول دست یافت. ضربه تماشایی و محکم مارکو آسنسیو به دیرک دروازه برخورد کرد، اما در ریباند لوکا مودریچ با تیزهوشی و ضربه سر دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند. در اواخر نیمه اول و روی ارسال سرخیو راموس باز هم رئال مادرید صاحب فرصت شد، اما توپ از روی سر کریم بنزما گذشت و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 رئال مادرید به اتمام رسید.

 

الچه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 و روی خطای دنی کارواخال روی باراگان صاحب یک ضربه پنالتی شد. تیبو کورتوا علیرغم تشخیص درست مغلوب شد و فیدل گل اول الچه را به ثمر رساند.

 

1558344

 

در دقیقه 58 این لوکاس واسکز بود که می توانست به سرعت گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او از سمت راست با واکنش خوب بادیا همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال ریگونی بود که الچه تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه زمینی بویه در آستانه ورود به دروازه کورتوا به دیرک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 70 دنی کارواخال با حرکت از سمت راست و گذر از سد مدافع حریف می توانست گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را بادیا به زیبایی مهار کرد. لحظاتی بعد این بار راموس در دهانه دروازه موقعیت گلزنی داشت، اما خروج بادیا اجزه گلزنی را به او نداد.

 

در ثانیه های پایانی بنزما نتوانست ارسال مودریچ را تبدیل به گل کند و در نهایت این دیدار با همان تساوی 1-1 تمام شد.

دیدگاه‌ها