کد خبر : 1728631 | 11 دی 1399 ساعت 10:00 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ادن هازارد به میدان؛ 32 روز بعد

ادن هازارد در اواخر دیدار دیشب رئال مادرید بعد از 32 روز به میدان رفت اما نتوانست مانع از توقف تیمش مقابل الچه شود.

بازگشت ادن هازارد به میدان؛ 32 روز بعد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید بعد از 32 روز دوری از میادین دیشب در بازی مقابل الچه از سوی زین الدین زیدان به میدان فرستاده شد. درحالیکه رئال با دریافت یک گل از الچه کار را تساوی دنبال می کرد زیدان در 15 دقیقه پایانی هازارد را به زمین فرستاد اما ستاره بلژیکی در بازگشت به میدان نتوانست گرهی از کار رئال بگشاید تا از این دیدار تنها یک امتیاز به حساب زیدان و شاگردانش واریز شود.

 

1558358

 

شماره هفت سفیدپوشان مادرید روز 28 نوامبر در بازی مقابل آلاوس مصدوم شده بود. بعد از آن زیدان و کادر پزشکی رئال به این نتیجه رسیدند که با هدف جلوگیری از مصدومیتهای متعدد در ادامه فصل مدتی به هازارد استراحت بدهند تا او بتواند روند بهبود را به شکل ویژه دنبال کند. این بود که دوری او از میادین 32 روزه شد.

 

هازارد دیشب در حالی در پانزده دقیقه پایانی به میدان رفت که کار سختی داشت. او درست زمانی وارد میدان شده بود که رئال بازی برده را مساوی کرده بود و هر چه به در دفاع پرتعداد الچه می زد نمی توانست راهی برای رخنه پیدا کند.

 

1558357

 

زیدان از هازارد خواسته بود با استفاده از تکنیک و هوش بالای خود گره خط دفاعی حریف را باز کند اما ستاره بلژیکی در اولین ورودش بعد از یک ماه نتوانست کاری از پیش ببرد و رئال در نهایت با کسب یک امتیاز از خانه الچه به مادرید بازگشت.

 

 

دیدگاه‌ها