کد خبر : 1728640 | 11 دی 1399 ساعت 10:30 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر اتلتیکو از سیمئونه؛ 500 بازی در روخی‌بلانکو

باشگاه اتلتیکو مادرید به مناسبت پانصدمین بازی دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی این تیم هدیه یادبود ویژه‌ای به او اهدا کرد.

تقدیر اتلتیکو از سیمئونه؛ 500 بازی در روخی‌بلانکو

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در خانه خود واندا متروپولیتانو به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد تا سال میلادی را به عنوان تنها صدرنشین لالیگا به پایان برساند. اما این بازی برای روخی بلانکو اهمیت دیگری هم داشت چرا که پانصدمین بازی‌ای بود که دیگو سیمئونه روی نیمکت این تیم می نشست.

 

1558375

 

اتلتیکو در نیمه اول با گلی که توسط لوئیس سوارز به ثمر رسید موفق شدند ختافه را در خانه شکست دهند تا با توجه به تساوی رئال مادرید به عنوان تک صدرنشین لالیگا به سال 2020 میلادی پایان دهند. تعداد بازی‌هایی که سیمئونه تا کنون به عنوان سرمربی اتلتیکو پشت سر گذاشته با این بازی به عدد 500 رسید. او در این بازی‌ها 301 بار با تیمش به پیروزی رسیده است.

 

سیمئونه در طول سالهایی که روی نیمکت اتلتیکو نشسته هفت جام بدست آورده که یک قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ اروپا و دو قهرمانی در سوپرجام یوفا بوده اند.

 

1558377

 

بعد از پیروزی دیشب مقابل ختافه باشگاه اتلتیکو فرصت را برای تقدیر از سیمئونه مناسب دید. انریکه سرزو مدیر باشگاه به همراه کوکه کاپیتان اتلتیکو در زمین چمن حضور یافتند و هدیه یادبود ویژه ای به سیمئونه اهدا کردند. پلاک یادبودی منقش به پیراهن اتلتیکو که نام سیمئونه و عدد 500 بر روی آن نوشته شده بود.

 

سیمئونه که از این قدردانی هیجان زده به نظر می رسید بعد از دریافت هدیه یادبودش گفت:" خیلی خوشحالم. از همه تشکر می کنم. از همه. از همه کسانی که باعث شدند من الان اینجا باشم. من همیشه به دنبال بهترین ها برای اتلتیکو هستم. می خواهم اتلتیکو تیمی مهم و جدی باشد که همیشه بوی قهرمانی می دهد. ما الان در همین مسیر هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها