کد خبر : 1728643 | 11 دی 1399 ساعت 11:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنها درخشش لیورپول؛ پاس استثنایی الکساندر آرنولد

پاس بلند استثنایی ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول برای سادیو مانه مهاجم این تیم، شگفتی بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت.

تنها درخشش لیورپول؛ پاس استثنایی الکساندر آرنولد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز لیورپول و نیوکاسل که با تساوی 0-0 به پایان رسید یک پاس بلند استثنایی از ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول که برای سادیو مانه مهاجم این تیم ارسال شد شگفتی کارشناسان و رسانه‌ها را برانگیخت. پیتر کراوچ ملی پوش سابق انگلیسی که به عنوان کارشناس در استودیوی پخش زنده بازی حضور داشت از پاس آرنولد به عنوان پاسی باورنکردنی و استثنایی یاد کرد.

 

1558382

 

با اینکه در نیمه اول بازی لیورپول نمی توانست راهی به سمت دروازه نیوکاسل پیدا کند اما ترنت الکساندر آرنولد در همین نیمه با پاس درخشان خود مورد تحسین قرار گرفت. آرنولد توپ را در نیمه زمین و نزدیک به خط عرضی میانه زمین گرفت و سادیو مانه را در میان مدافعین حریف دید.

 

1558384

 

 

الکساندر آرنولد با یک پاس بلند قطری توپ را به زیبایی برای مانه فرستاد و با این پاس باعث شد دفاع مستحکم نیوکاسل جا بماند و موقعیتی عالی برای مانه ایجاد شود که البته به گل تبدیل نشد.

 

1558383

 

کراوچ که به عنوان کارشناس در استودیوی آمازون حضور پیدا کرده بود بعد از دیدن پاس ترنت الکساندر آرنولد گفت:" باورکردنی نیست. از اونجا توپ را برای مانه فرستاد، مگه نه؟ باورکردنی نیست. الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون امشب ستونهای اصلی حمله یورگن کلوپ هستند. من واقعا خیلی دلم می خواست امشب در این لیورپول بازی می کردم. توپهایی که از عقب زمین به سمت دروازه می آید برای کسی مثل من ایده آل بود".

 

 

دیدگاه‌ها