کد خبر : 1728654 | 11 دی 1399 ساعت 11:30 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تیاگو برای لیورپولی‌ها در بازگشت(عکس)

تیاگو آلاکانتارا که بعد از مدتی مصدومیت دیشب به ترکیب لیورپول بازگشت از هواداران این تیم به خاطر حمایت‌شان تشکر کرد.

پیام تیاگو برای لیورپولی‌ها در بازگشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلاکانتارا ستاره لیورپول که مدتی است به دلیل مصدومیت نمی تواند با ترکیب تیم جدیدش به میدان برود دیشب به ترکیب مرسی سایدی‌ها برگشت و در پایان یک توییت با تشکر از هواداران لیورپول به خاطر حمایت‌هایشان درباره روند بهبود خود توضیحاتی ارائه کرد.

 

لیورپول دیشب هر چه زود به در بسته خورد و در نهایت نتوانست در بازی مقابل نیوکاسل نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل بدست بیاورد. لیورپول در هفت بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی بدست آورده و با تساوی دیشب این احتمال وجود دارد که منچستریونایتد بتواند به زودی از نظر امتیاز به امتیاز برابر با لیورپول برسد.

 

1558390

 

با اینحال بازی دیشب برای هواداران لیورپول یک خبر خوشحال کننده داشت: بازگشت تیاگو آلاکانتارا بعد از مدتی مصدومیت. این ملی‌پوش اسپانیایی که تابستان گذشته از بایرن مونیخ به لیورپول پیوسته در جریان بازی جانشین جیمز میلنر شد تا بار دیگر به پیراهن قرمزرنگ لیورپول در میادین دیده شود.

 

تیاگو در پایان بازی با انتشار پیامی خطاب به هواداران لیورپول از حمایتهای آنها تشکر کرد. او در این پیام توییتری نوشت:" دوباره به مسیر برگشتم. حالا وقت حرکت رو به جلو است. از قرمزها حمایت کنید".

 

1558392

 

 

تیاگو آلاکانتارا تا پیش از بازی دیشب خود مقابل نیوکاسل تنها دو بار در لیگ برتر برای لیورپول به میدان رفته بود و البته در آن دو بازی هم حضوری 90 دقیقه‌ای در میدان نداشت.

 

دیدگاه‌ها