کد خبر : 1728661 | 11 دی 1399 ساعت 12:21 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد سوارز در اتلتیکو؛ برابر با فالکائو

لوئیس سوارز با گلزنی در جریان پیروزی 1-0 اتلتیکو با ختافه به رکورد پیشین فالکائو در این تیم رسید تا شروع درخشان او در روخی‌بلانکو بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد.

رکورد سوارز در اتلتیکو؛ برابر با فالکائو

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که تابستان امسال از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست دیشب در دیدار این تیم مقابل ختافه که در واندا متروپولیتانو برگزار شد تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز حساس برای تیمش به دست بیاورد. سه امتیازی که باعث شد اتلتیکو به تنهایی سال 2020 را به عنوان صدرنشین لالیگا به پایان برساند.

 

1558403

 

لوئیس سوارز از زمان پیوستن به اتلتیکو 11 بار برای این تیم بازی کرده و در این بازی‌ها هشت گل به ثمر رسانده است. او با گلی که دیشب زد به رکورد رادامل فالکائو ستاره بزرگ اتلتیکو رسید. رکورد نرخ گلزنی در بدو ورود به اتلتیکو مادرید.

 

سوارز با گلی که زد باعث شد پانصدمین بازی دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکو با پیروزی و صدرنشینی به پایان برسد.

 

1558402

 

فالکائو مهاجم کلمبیایی اتلتیکو زمانی که در سال 2011 از پورتو به این تیم پیوسته بود در 11 بازی برای تیمش 8 گل به ثمر رساند تا رکورد بهترین گلزنی در بدو ورود به اتلتیکو را به خود اختصاص دهد. سوارز هم دیشب بعد از 9 سال موفق شد به رکورد فالکائو برسد تا ثابت کند اتلتیکو در خرید او از بارسلونا اشتباه نکرده است.

 

 

دیدگاه‌ها