کد خبر : 1728664 | 11 دی 1399 ساعت 12:30 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منه‌من

خرید دو دفاع وسط قهرمانی لیورپول را قطعی می‌کند

ستاره سابق لیورپول به یورگن کلوپ توصیه کرد برای دفاع از عنوان قهرمانی در ماه ژانویه حتما برای تقویت خط دفاعی تیمش اقدام کند.

خرید دو دفاع وسط قهرمانی لیورپول را قطعی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، استیو مک منه‌من ستاره سابق لیورپول می گوید یورگن کلوپ برای اطمینان از تکرار قهرمانی تیمش در لیگ برتر باید از فرصت ماه ژانویه حداکثر استفاده را کرده و برای تقویت خط دفاعی‌اش در بازار نقل و انتقالات فعال ظاهر شده و خریدهایی هوشمندانه انجام دهد. مک منه‌من می گوید لیورپول در صورت خرید دو دفاع وسط در ماه ژانویه می تواند روی قهرمانی حساب کند.

 

1558405

 

با توجه به مصدومین متعددی که لیورپول در حال حاضر دارد و به خصوص مصدومیت چند چهره مهم در خط دفاعی بسیاری از هواداران لیورپول خواهان این هستند که مدیریت باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هزینه کرده و مشکلات فعلی را با خرید مهره های جدید برطرف کند.

 

مک‌ منه‌من ستاره سابق لیورپول هم در گفتگو با آمازون صحبتهای مشابهی مطرح کرد و گفت:" اگر لیورپول دو دفاع وسط بخرد به نظر من می تواند قهرمان بشود. ولی اگر این اتفاق نیفتد و لیورپول با همین ترکیب به نیمه دوم فصل ادامه بدهد رقابت برای قهرمانی بسیار نزدیک خواهد بود. چون تیمهای دیگر پیشرفت کرده و حریفان قدری برای قرمزها خواهند بود".

 

 

دیدگاه‌ها