کد خبر : 1728678 | 11 دی 1399 ساعت 13:29 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجم ایرانی  در صدر رسانه های پرتغال

طارمی ستاره هفته یازدهم لیگانوس (عکس)

مهدی طارمی در هفته های پایانی سال 2020 توانست با درخشش در ترکیب تیم پورتو جایگاه ثابتی پیدا کرده و حالا به عنوان ستاره هفته این لیگ انتخاب شده است.

طارمی ستاره هفته یازدهم لیگانوس  (عکس)

به گزارش"ورزش سه" در فصلی که فوتبال پرتغال به خاطر حضور موثر بازیکنان ایرانی بسیار بیشتر مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفته ، اسپورتینگ لیسبون فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در آستانه سال نو میلادی در صدرجدول رده بندی قرار دارد.


در میان بازیکنان ایرانی حاضر در رقابت های مهدی طارمی با حضور در پورتو توانسته تبدیل به یکی از ستاره های اصلی لیگانوس شود. او در آخرین بازی تیمش برابر ویتوریا گیمارش با دو گلی که زد علاوه بر اثبات توانایی هایش به فوتبال اروپا پورتو را از شکست به پیروزی رساند. او به همین جهت از سوی سایت گل پوینت با دریافت امتیاز 9 به عنوان ستاره هفته یازدهم انتخاب شده است. 

 

 

1558018

 


سایت گل پوینت در این گزارش درباره مهدی طارمی که با نمره 9 ستاره و بهترین بازیکن لیگ پرتغال تا این زمان لقب گرفته نوشته است:" 


بالاترین نمره در هفته یازدهم نمره عالی 9 است که به مهدی طارمی تعلق می گیرد. پورتو بازی دشواری برابر گیمارش داشت اما طارمی پایان کار را برای این تیم آسان کرد و دو گل زد که هر دو گل بازی باخته را برای پورتو برگرداند. این بازیکن ایرانی از پنج شوتش در این بازی 4 ضربه به چارچوب داشت و در دو دوئل هوایی از 3 برنده بود. او 4 پاس ارزشمند و کلیدی نیز در حمله به بازیکنان تیمش داد و به نظر می رسد طارمی با شایستگی لقب ستاره هفته یازدهم به دست آورد.

 

 

1558421

 

 


تیم برتر هفته یازدهم:


ماتیوس ماگالائس –براگا (6.6)
کلادیون وینک –ماریتیمو (6.8)
جولیو سزار-ناسیونال (6.5)
دیه گو لیته –پورتو (6.6)
ژووا ویگارو –ناسیونال(7)
ژائومه گرائو-توندلا( 6.7)
یان ماتئوس –موریرنسه (7.5)
ریکاردو هورتا –براگا (8.8)
ژوئل تاگو –ماریتیمو (7.2)
پائولینیو –براگا (7.4)
مهدی طارمی –پورتو (9)

دیدگاه‌ها