کد خبر : 1728696 | 11 دی 1399 ساعت 14:58 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

معضل جدید رئال با ستاره برزیلی

سرنوشت تلخ اسطوره؛ مارسلو یعنی شکست یا مساوی

رئال مادرید پس از شش بازی بالاخره امتیاز از دست داد؛ در دیداری که مارسلو را پس از هفت هفته بار دیگر در ترکیب ثابت داشت.

سرنوشت تلخ اسطوره؛ مارسلو یعنی شکست یا مساوی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته پس از شش برد متوالی در تمام رقابت ها برابر الچه متوقف شد. جالب اینکه آخرین بار که رئال امتیاز از دست داده بود، مارسلو در میدان حضور داشت و این بار هم او پس از شش بازی به ترکیب رئال برگشته بود!

مدافع چپ برزیلی که از اسطوره های باشگاه محسوب می شود، از یک سال گذشته با افتی آشکار روبرو بوده و شرایط به گونه ای است که با حضور در ترکیب اصلی لرزه بر جام هواداران می اندازد.

 

1558460

 

 

مارسلو با حضورش در میدان به وضوح استحکام دفاعی رئال را تضعیف می کند و منطقه او اغلب به یک آزادراه برای بال های تیم مقابل تبدیل می شود.

شب گذشته نیز شرایط متفاوتی با قبل نداشت و منطقه چپ رئال تبدیل به کانون حملات الچه شده بود. هرچند تک گل حریف روی پنالتی بچه گانه دنی کارواخال حاصل شد ولی رئال خوش شانس بود که چند بار از غفلت مارسلو در کارهای دفاعی و نفوذ مهاجمان الچه از سمت چپ ضربه ندید.

 

 

1542937

 

 

مارسلو فصل جاری هفت بار در ترکیب رئال بوده و حاصل کار 4 شکست، یک تساوی و تنها دو پیروزی بوده است. رئال مادرید پیش از تساوی دیشب توانسته بود 5 بازی متوالی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر بگذارد و در همه این بازی ها مارسلو روی نیمکت بود و فرلاند مندی در ترکیب ثابت حضور داشت.

البته مارسلو شب گذشته یک توپ به تیر دروازه الچه زد و بار دیگر نشان داد که در کارهای هجومی شرایط بسیار بهتر از کارهای دفاعی دارد. او در دقایق پایانی بازی اغلب در زمین الچه حاضر بود و گاه در میانه میدان هم دیده می شد.

جالب اینکه زین الدین زیدان در پایان بازی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد مارسلو گفت:« از مارسلو و همه بازیکنانم رضایت دارم.»

دیدگاه‌ها