کد خبر : 1728728 | 11 دی 1399 ساعت 23:50 | 116.1K بازدید | 2 دیدگاه

ژست هفته؛ بوسه ای با لب های خونین

دندان شکسته در تن پرسپولیس (عکس)

هافبک مازندرانی تیم ذوب آهن در یکی از سخت ترین بازی های تیمش با گلی که زد عملکرد درخشانش را تکمیل کرد.

دندان شکسته در تن پرسپولیس (عکس)

 

به گزارش"ورزش سه" میلاد جهانی امسال یکی از خریدهای خوب ذوب آهنی ها بود. او که چهار فصل گذشته در آبادان و صنعت نفت بازی کرده بود و آنقدر فوتبالش با این تیم اخت شده بود که خیلی ها تصور می کردند خوزستانی است، امسال همانطور که انتظار می رفت در پایان فصل برای ماجراجویی جدید و البته قراردادی بهتر آبادان را ترک کرد.

 

1558625


جهانی یکی از بهترین های نفت در کنار آل کثیر ، ریکانی و سلمانی بود و حتی برخی فکر می کردند تیم های پایتخت نیز به دنبال جذب او باشند اما جهانی در لیگ بیستم به تیمی پیوست که رحمان رضایی که مثل خودش مازندرانی است هدایت این تیم را به عهده دارد.

 

1558624

 


او در حالی به ذوب آهن پیوست که فصل گذشته برای نفت 8 پاس گل و 2 گل از خودش به جای گذاشته بود اما او در این فصل و تا اینجا دو گل برای ذوبی ها به ثمر رسانده است که هر دو گلش امتیاز آور بوده اند. جهانی یک بار در بازی برابر پیکان و یک بار هم امروز با گلی که به ثمر رساند ذوب آهن را از شکست نجات داده و به تساوی رساند.

 

1558616


او در نیمه اول بازی و روی یک درگیری از ناحیه دندان دچار مصدومیت شد و انگار همانطوری که قاسم حدادی فر داشت به دیگر بازیکنان می گفت و دوربین تلویزیونی هم شکار کرد دندانش شکست.

 

1558509


او که در تمام طول بازی به واسطه دندان شکسته با لب های ورم کرده و دهانی خونین بازی می کرد در دقیقه آخر بازی وروی یک فرار عالی توانست جلوتر از تمام مدافعان پرسپولیس به توپ رسیده و با یک بغل پای چپ محکم و فنی دروازه حامد لک را باز کند. کاری که خیلی از مهاجمان مطرح فوتبال آسیا نتوانسته بودند انجام بدهند او انجام داد و در حالی که جای حلقه اش را با لبهای خونینش می بوسید مقابل دوربین ژست خوشحالی گرفت.

دیدگاه‌ها