کد خبر : 1728929 | 13 دی 1399 ساعت 01:27 | 30.1K بازدید | 4 دیدگاه

یونایتد 2-1 ویلا: شیاطین، همسایه لیورپول شدند

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 استون ویلا را شکست بدهد.

یونایتد 2-1 ویلا: شیاطین، همسایه لیورپول شدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر در ادامه نتایج خوب هفته های اخیرشان، امشب توانستند استون ویلا را از پیش رو بردارند و با لیورپول صدرنشین هم امتیاز شوند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

در دقیقه 11 بود که روی پاس برونو فرناندز، این آنتونی مارسال بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را امیلیانو مارتینز، دروازه بان ویلا، مهار کرد. دو دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود که اولین موقعیتش را روی دروازه شیاطین ایجاد کند اما ضربه والی مک‌گین، دقیقا به جایی رفت که دخیا حضور داشت.

در ادامه این بازیکنان میهمان بودند که تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 24، ارسال جک گریلیش، یک موقعیت خطرناک روی دروازه یونایتد ایجاد کرد اما حضور به موقع اریک بایی، دروازه میزبان را نجات داد.

هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، بازیکنان یونایتد بیشتر ابتکار عمل را دردست می گرفتند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 40 به گل اول بازی رسیدند. نفوذ آرون ون بیساکا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه ویلا را مارسیال با یک ضربه سر به موقع تبدیل به گل کرد.

 

1558779

 

در دقایق باقی مانده این نیمه، تلاش بازیکنان ویلا برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را ویلا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 بود که این تیم می توانست به گل تساوی برسد اما دخیا با یک واکنش دیدنی، ضربه سر واتکینز را به بیرون فرستاد.

سه دقیقه بعد، واتکینز با یک پاس خوب، الغازی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه والی او راهی به چهارچوب دروازه یونایتد نداشت.

فشار حملات ویلا سرانجام در دقیقه 58 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی یک حمله سریع، پاس زمینی گریلیش روی تیر دوم به ترائوره رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 61، منچستریونایتد بار دیگر پیش افتاد. خطای داگلاس لوئیز روی پوگبا در محوطه جریمه ویلا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد؛ تصمیمی که VAR هم آن را تایید کرد. برونو فرناندز پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به سمت راست مارتینز، کار را تمام کرد.

 

1558780

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان ویلا حملات شان را از دسر گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 66، الغازی گل دوم میهمان را به ثمر برساند اما حضور به موقع ون بیساکا، دروازه یونایتد را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از یک از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها