کد خبر : 1728956 | 13 دی 1399 ساعت 11:07 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

تحقق رویای تعادل در تراکتور

تراکتور بعد از مدت ها در حال رسیدن به یک تعادل منطقی در پست های مختلف است.

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل های اخیر یکی از مسائلی که تراکتوری ها را به شدت آزار داد، نبود تعادل در پست های مختلف بود. این تیم در ادوار اخیر لیگ برتر ستاره های پرشماری را به خدمت گرفت اما همواره یک جای کار می لنگید و همین موضوع باعث می شد، بازی های این تیم از کیفیت لازم برخورد نبوده و به طبع آن نتایج مورد انتظار هم کسب نشود.

 

1558802

 

در این چند فصل اخیر زمانی که تراکتور از نظر دفاعی قدرت بالایی داشت و درون دروازه هم به یک ثبات لازم رسیده بود، خط حمله این تیم از قدرت کافی برخوردار نبود. فصولی هم بودند که خط حمله سرخ پوشان به شدت قدرتمند بود اما درون دروازه و در خط دفاعی، ثبات لازم دیده نمی شد. در فصل جاری اما شرایط به گونه ای در حال رقم خوردن است که می توانیم تعادل را در پست های مختلف مشاهده کنیم.

 

تا پایان هفته نهم، محمدرضا اخباری، در درون دروازه تراکتور عملکرد قابل قبولی داشته و به کمک مدافعانی که نمایش خوبی داشته اند، با رقم زدن 5 کلین شیت، بهترین آمار را در میان شانزده تیم برجای گذاشته است. در خط حمله هم تراکتوری ها بعد از مدت ها شاهد گلزنی مهاجمانشان هستند. محمد عباس زاده در خط حمله تراکتور تا این لحظه سه گل به ثمر رسانده و به گونه‌ای کار کرده که می توان روی او به عنوان مهاجمی برای بازی های حساس آینده حساب باز کرد.

 

1558801

 

البته نباید از عملکرد خوب خط میانی تراکتوری ها نیز غافل شویم. سرخ پوشان در میانه میدان با حفظ مهره های کارامد فصل های اخیر خود، به یک ثبات قابل قبول دست یافته اند. آنها در میانه میدان شرایطی را رقم زده اند که خطوط دفاعی و حمله نیز از آن بهره کافی را برده اند. این یک اتفاق خوب برای تراکتوری است که در فصل جاری به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهد یافت و در لیگ برتر نیز به دنبال کسب جایگاهی مناسب است.

 

دیدگاه‌ها