کد خبر : 1728958 | 13 دی 1399 ساعت 11:08 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

فرناندز: مهم نیست که چطور گل می‌زنید

برونو فرناندز، زننده‌ گل برتری منچستر یونایتد برابر استون‌ویلا به فرم خیره‌کننده‌ خود در لیگ برتر ادامه داد.

فرناندز: مهم نیست که چطور گل می‌زنید

به گزارش "ورزش سه"، جادوگر شیاطین سرخ، فرم خارق‌العاده‌ خود را دوباره با ایفای نقشی حیاتی به اثبات رساند. این بازی‌ساز با به ثمر رساندن گل برتری برابر استون‌ویلا، از زمان شروع کارش در لیگ برتر، پس از اندی کول، در رتبه‌ دوم قرار دارد. 


بازی‌ساز پرتغالی، پس از آنکه برتراند ترائوره گل اول آنتونی مارسیال را پاسخ داده بود، با گلزنی از روی نقطه‌ پنالتی و کسب پیروزی در جمعه شب در اولدترافورد، باعث شد تا شیاطین سرخ با صدرنشین لیگ برتر، یعنی لیورپول، هم امتیاز شوند.


پس از آنکه داگلاس لوئیز در محوطه‌ جریمه روی پل پوگبا خطایی مرتکب شد و مایکل اولیور، داور بازی، با بررسی VAR آن را پنالتی اعلام کرد، فرناندز از روی نقطه‌ پنالتی گل دوم منچستر را به ثمر رساند.


از زمان پیوستن او به منچستر یونایتد در ژانویه‌ سال گذشته، فرناندز در 33 گل (19 گل و 14 پاس گل) در 30 مسابقه‌ لیگ برتر نقش داشته است. فقط اندی کول با 37 مشارکت در گل (28 گل و 9 پاس گل) آمار بهتری از او دارد.


علی‌رغم اینکه نه تا از گل‌هایش روی ضربه‌ پنالتی بوده، او می‌گوید که همه‌ گل‌ها مثل هم هستند و این امر اعتماد به نفسی را که او از فاصله‌ 12 متری دارد توضیح می‌دهد.

 

1555896


فرناندز در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "احساس می‌کنم باید ضربه‌ پنالتی را تبدیل به گل کنم، ولی چیزی که مهم است گل زدن است. چطورش مهم نیست. باید مسابقات را برنده شوید، مهم نیست چگونه. وقتی می‌خواهم پنالتی بزنم اعتماد به نفس دارم. اگر این طور نبود آن را به بازیکن دیگری می‌سپردم".
شیاطین سرخ در مسابقه‌ای روان، زمانی که تایرون مینگز نتوانست توپ را دفع کند، پنج دقیقه قبل از پایان نیمه‌ اول توسط آنتونی مارسیال روی پاس آرون ون‌بیساکا به گل رسیدند.


ویلا برای رسیدن به گل تساوی بازی رو به جلویی ارائه داد و در دقیقه 58، ترائوره روی پاس جک گریلیش گل تساوی را به ثمر رساند. 


ولی سه دقیقه بعد، با خطای لوئیز روی پوگبا و ضربه‌ پنالتی فرناندز، منچستر یونایتد دوباره پیش افتاد.


با اینکه منچستر فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول در جایگاه دوم قرار دارد، فرناندز دوست ندارد در مورد شانس‌های قهرمانی تیمش صحبت کند. اما اصرار دارد که پیشرفتشان زیر نظر مرد نروژی برای همه قابل مشاهده است.

 

1557138


فرناندز گفت: "موافقم که می‌گویند پیشرفت کرده‌ایم، چرا که در برابر لستر در دقایق پایانی مسابقه گل خوردیم. تنها اشتباهی که امروز مرتکب شدیم این بود که از شانس‌های زیاد گلزنی‌مان استفاده نکردیم و شاید باید سریع‌تر بازی را برای خودمان تمام می‌کردیم. گل سوم را نزدیم و آنها تا پایان مسابقه فشار آوردند. البته هم‌سطح شدن با لیورپول عالی است، اما تا انتهای لیگ برتر زمان زیادی باقی مانده است. پس باید به کارمان ادامه دهیم، سخت تمرین و سعی کنیم به برنده شدن ادامه دهیم. باید ذهنیت پیروزی را در خودمان حفظ کنیم".

 

دیدگاه‌ها