کد خبر : 1728962 | 13 دی 1399 ساعت 11:25 | 37.6K بازدید | 1 دیدگاه

بوعذار: این استقلال‌های تازه تشکیل ۴ طرفدار دارند

آخرین کاپیتان استقلال اهواز دلایل سقوط این تیم به لیگ استان را بازگو کرد.

بوعذار: این استقلال‌های تازه تشکیل ۴ طرفدار دارند

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال اهواز به دلیل بدهی های خود پس از سقوط لیگ ۳ این بار دیگر به لیگ استان سقوط کرد تا شاهد تیم  پر طرفدار و پر افتخار جنوبی در پایین ترین سطح فوتبال باشیم.

احمد بوعذار در خصوص سقوط استقلال اهواز به لیگ استان گفت: تیم استقلال اهواز با اصالت و ریشه دار بود و مردم خوزستان خاطرات زیادی با این تیم داشتند یکی از دلایلی که تیم استقلال اهواز به لیگ استان سقوط کرد دلایل مدیریتی بود. بعد از تغییر دو مدیرعامل تیم را تحویل برادران شفیعی زاده دادند و آن ها چند سالی در خدمت مردم خوزستان بودند واقعا هم خیلی زحمت کشیدند و بعد هم چندین بار دیگر مدیریت استقلال اهواز تغییر کرد. به نظرم اگر همان موقع تیم را تحویل یک ارگان یا خود تربیت بدنی می‌دادند این بلا سرش نمی‌آمد و الان استقلال اهواز می‌توانست در  لیگ برتر یا لیگ یک حضور داشته باشد.


او در همین خصوص ادامه داد: هر  مدیری می‌آمد  فقط برای اینکه در استقلال اهواز بزرگ شود و کسب درآمد کند به این تیم ورود می کرد  و همین  باعث شد استقلال اهواز زمین بخورد. من چندین سال در آن تیم  بودم و با  مدیران مختلفی کار کردم. کسانی بودند که حاضر بودند ۲۰۰ میلیون تومان پول جمع  کنند تا استقلال اهواز به لیگ استان نرود اما کسی نیامد این پول را پرداخت کند. حتی چند هوادار سعی کردند این پول را جمع کنند ولی دیر شد و رای فرناندو صادر شده بود و این تیم سقوط کرد. متاسفانه هم مردم هم بازیکنان خیلی ناراحت شدند. ما فقط به دنبال این بودیم که یک استقلال اهواز اصیل در فوتبال جامعه وجود داشته باشد نه استقلال هایی که  الان تعدادشان زیاد شده  و چهار نفر هم طرفدار ندارد ولی آن استقلال اهواز حتی در شهرهای مختلف طرفداران خاص خودش را دارد  ولی دیگر از آن تیم  خبری نیست. اگر یک مدیریت خوب داشتیم این اتفاق برای استقلال اهواز نمی‌افتاد.


کاپیتان سابق استقلال اهواز  اضافه کرد: درست است نام  استقلال  اهواز روی صفحه اول فوتبال ایران نیست ولی مطمئن باشید طرفدارانی هستند که با جان این  استقلال را دوست دارند و مطمئن باشید استقلال اهواز بر سر زبانها می افتد و در صفحات ورزشی درج می شود.


بوعذار در پایان در خصوص مورد ظلم قرار گرفتن تیم های جنوبی افزود: واقعاً ما ضعف مدیریتی داریم. مدیریت بومی خیلی کم داریم و مشکل عمده فوتبال خوزستان ضعف مدیریتی است، اگر آن را برطرف کنیم  مثل سال های قدیم که از ۱۱ ملی پوش ۷ نفر خوزستانی بودند دوباره چنین اتفاقی می افتد ولی متاسفانه الان یک خوزستانی هم در تیم ملی نداریم اما ان‌شاءالله این مشکلات حل می شود.

 

دیدگاه‌ها