کد خبر : 1728985 | 13 دی 1399 ساعت 13:14 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

فدراسیون دنبال توافق جدید است

دلیل توقیف ساختمان پرسپولیس از سوی شستا

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که کارهای مربوط به حضور دو باشگاه بزرگ تهران در فرابورس آخرین مراحل خود را طی می کند.

دلیل توقیف ساختمان پرسپولیس از سوی شستا

به گزارش"ورزش سه" مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت:" ما مجمع باشگاه پرسپولیس را داشتیم که صورت های مالی باشگاه به تصویب مجمع رسید و اقدامات حسابرسی انجام شد.انشالله در چند روز آینده با همکاری باشگاه و شرکت مشاوری که در راستای جذب و پذیرش باشگاه در بازار سرمایه است اسناد مربوطه باشگاه به بورس و فرابورس ارائه خواهد شد."


او افزود:"  از آنجا به بعد مسئولین فرابورس و خصوصی سازی باید کار را دنبال کنند.امروز ساعت 2 جلسه مجمع باشگاه استقلال برگزار می شود و انشالله اسناد مالی باشگاه استقلال هم به تصویب خواهد رسید و بعد از آن اقدامات بعدی برای پذیرش این باشگاه در فرابورس انجام می شود."


علی نژاد همچنین گفت:" خوشبختانه در باشگاه پرسپولیس اقدام به افزایش سرمایه انجام  و  700میلیارد تومان دو مجموعه آن ها ارزشگذاری شد.در مورد استقلال هم بعد از حسابرسی به هیات واگذاری داده می شود تا اقدامات بعدی انجام شود."


او همچنین گفت:" برگزاری مجمع یک قدم بزرگ برای واگذاری این دو باشگاه است.شاید تا دو هفته دیگر کاری از طرف وزارت ورزش و باشگاه وجود نداشته باشد و بقیه اش دیگر در حوزه اختیارات فرابورس خواهد بود."


علی نژاد در بخش دیگری از صحبت هایش درباره توقیف ساختمان های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس از طرف شستا گفت:" موضوع اساسش روشن است. یک طلبی است که شستا برای دو میلیون یورو برای ویلموتس از فدراسیون فوتبال داشته و در این رابطه شکایت دارد. از این مبلغ 16 میلیاردتومان بازپس داده شده .فدراسیون  خرد خرد در حال پرداخت بوده اما شستا به مراجع قضایی مراجعه کردند. حالا مذاکراتی شده  که فعلا اقدامات بعدی متوقف شود تا انشالله توافق جدیدی شکل بگیرد و نهایتا تا چندماه آینده طلب شستا پرداخت شود."


او گفت:" ساختمان استقلال و پرسپولیس سندش به نام فدراسیون فوتبال است لذا شستا دنبال اسنادی بوده که متعلق به فدراسیون فوتبال باشد و به همین خاطر این دو ساختمان توقیف شده اند. انشالله این مشکل حل خواهد شد."

 

دیدگاه‌ها