کد خبر : 1729045 | 13 دی 1399 ساعت 17:55 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت تاتنهام به روند پیروزی با غلبه بر لیدز (عکس)

تاتنهام بعد از کسب چند نتیجه ضعیف امروز بالاخره موفق شد با سه گل لیدزیونایتد را شکست دهد.

بازگشت تاتنهام به روند پیروزی با غلبه بر لیدز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه ناامیدکننده تاتنهام امروز از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میزبان لیدز یونایتد بود که در نهایت مسابقه با نتیجه 3-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

بازی متعادل آغاز شد و حتی در مقطعی تیم میهمان یعنی لیدز یونایتد نیز موفق شد موقعیت‌های خوبی روی دروازه تاتنهام ایجاد کند تا اینکه بالاخره قفل دروازه‌ها در دقیقه 29 شکسته شد.

 

خطای بازیکن شماره 10 لیدزیونایتد یعنی آلیوسکی روی استیون برخواین باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار هری‌کین پشت توپ ایستاد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

چند دقیقه بعد تاتنهام می توانست توسط استیون برخواین گل دوم را هم وارد دروازه لیدز یونایتد کند اما این موقعیت فوق العاده توسط ستاره هلندی از دست رفت.

 

در دقیقه 41 لیدز یونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما ضربه جک هریسون از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه تاتنهام عبور کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد سون هیونگ موفق شد گل دوم تاتنهام را هم به ثمر رساند. مانند همیشه همکاری این ستاره کره‌ای و هری کین به گل تاتنهام انجامید. مهاجم انگلیسی توپ را در دهانه دروازه برای سون ارسال کرد و او نیز با یک ضربه حرفه ای دروازه را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 تمام شود.

 

در دقیقه 50 تاتنهام می توانست به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه محکم تانگوی اندومبله توسط دروازه‌بان لیدزیونایتد به کرنر فرستاد شد. کرنر ارسالی از سوی سون هیونگ مین با ضربه سر و گل توبی آلدرویرلد همراه بود تا کار 3-0 شود.

 

در دقیقه 61 استیون برخواین باز هم در یک موقعیت بسیار خوب قرار گرفت اما در مصافی تک به تک با دروازه بان لیدزیونایتد مغلوب شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه نیز دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما همه آنها بی نتیجه ماند تا تاتنهام به یک پیروزی  پرگل دست پیدا کند و دوباره به مسیر پیروزی بازگردد.

 

 

1558937

 

1558939

 

1558941

 

1558940

 

1558936

 

1558935

دیدگاه‌ها