کد خبر : 1729059 | 13 دی 1399 ساعت 19:02 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بیشتر ناراحت هستم تا عصبانی!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از عملکرد تیمش مقابل لیدزیونایتد ابراز رضایت کرد.

مورینیو: بیشتر ناراحت هستم تا عصبانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از سپری کردن چند هفته پرفراز و نشیب، امروز موفق شد با سه گل لیدزیونایتد را مغلوب کرده و خود را به رتبه سوم جدول برساند. ژوزه مورینیو در پایان بازی در مورد حواشی اخیر سه بازیکن تاتنهام و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صحبت کرده و از رفتار آنها ابراز ناراحتی و تعجب کرد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. موقعیت های فراوانی برای گلزنی ایحاد کردیم و این روند باعث خوشحالی من است، من می خواهم تیمم همیشه اینگونه پرتحرک بازی کند.

 

1558958

 

عملکرد استیون برخواین؟ او از نظر فیزیکی کمی مشکل داشت و حتی در 10 دقیقه پایانی بازی به قدری درد داشت که کشاله ران خود را گرفته بود. این مشکل گاهی اوقات باعث می شود استیون برخواین قادر به تمرین کردن نباشد. اما در کل حضور برخواین در میدان به سود تیم بوده و او قادر به خلق موقعیت گلزنی است.

 

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سرخی رگیلون، اریک لاملا و جیووانی لوسلسو؟ ترجیح می دهد بگویم بیشتر ناامید هستیم تا عصبانی. نیازی نیست عواقب این تخلف را برای شما بازگو کرده یا بگویم چقدر ناراحت و متعجب شدیم. ما باید بدانیم که در چه موقعیتی قرار داریم. به من گفته شده بود سرخی رگیلون در شب سال جدید تنها بوده و من نیز برای او هدیه ای در نظر گرفته بودم. ما به عنوان یک باشگاه احساس ناامیدی می کنیم و با توجه به اینکه همه چیز را به بازیکنان گفته بودیم، این اتفاق باعث تعجب و دلسرد شدن ما شده است."

دیدگاه‌ها