کد خبر : 1729099 | 13 دی 1399 ساعت 23:42 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب رامین در بازی اول(عکس)

رامین رضاییان در بازی اول خودش برای تیم السیلیه، خوب کار کرد و با این تیم به پیروزی رسید.

روز خوب رامین در بازی اول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر و آغاز نیم فصل دوم امشب 3 دیدار برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم الریان و السیلیه در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک آبی پوشان الیسیلیه به پایان رسید.


در این مسابقه، رامین رضاییان بازیکن ایرانی السیلیه برای نخستین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

 

1558994


رامین که در تابستان امسال به الدحیل پیوست، با وجود اینکه در دیدارهای ابتدایی برای این تیم عملکرد بسیار خوبی را داشت، در ادامه نتوانست درخشش لازم را در این تیم داشته باشد در نقل و انتقالات زمستانی از الدحیل راهی السیلیه شد.


او با وجود اینکه به تازگی به این تیم پیوسته است، در اولین تجربه حضور خود برای السیلیه به میدان رفت و در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و با حضور او در این بازی السیلیه موفق شد 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

 

1558995


رامین رضاییان که پیش از حضور در الدحیل صراحتا از تمایلش برای حضور در پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد علاقه مند است به این تیم بپیوندد، ولی به دلیل مشکلات موجود در پرسپولیس، او به صورت قرضی به السیلیه پیوست تا به فوتبالش در قطر ادامه دهد.


السیلیه با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد و الریان نیز با 16 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها