کد خبر : 1729100 | 13 دی 1399 ساعت 23:58 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاتر لالانا را به جهانبخش ترجیح داد؛

تساوی پرگل برایتون در غیاب جهانبخش

دیدار دو تیم برایتون و ولورهمپتون در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در پایان با تساوی پر گل 3 بر 3 خاتمه یافت.

تساوی پرگل برایتون در غیاب جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، برایتون امروز در خانه در شرایطی از ولورهمپتون و شاگردان نونو اسپریتو میزبانی می‌کرد که تیم میهمان وضعیت بهتری در جدول رده بندی داشت ولی این کونولی بود که در دقیقه 13 آبی پوشان برایتونی را پیش انداخت؛ گلی که البته در نیمه اول با واکنش سختی از سوی شاگردان نونو اسپریتو مواجه شد و آنها سه بار در دقایق 19، 34 و 44 توسط رومین سایس، دن برن و روبن نِوِس دروازه روبروت سانچز دروازه بان برایتون را باز کردند و با اندوخته خوبی به رختکن رفتند.


در شروع نیمه دوم گراهام پاتر دو تعویض انجام داد که یکی از آنها اجباری بود. او ابتدا اندی زکیری را جانشین کونولی تنها گلزن خود در نیمه اول کرد و همزمان مصدومیت بیسوما در پست هافبک سبب شد تا  پروپر فرصت حضور در زمین را پیدا کند.

 

1558996


 پس از این تغییرات آبی پوشان که میزبان این مسابقه بودند در دقیقه 46 توسط موپای اختلاف را به حداقل رساندند. پس از این گل و در شرایطی که برایتون برای تساوی در بازی تلاش می کرد، پاتر تنها تعویض باقی مانده خود را به لالانا بازیکن سابق باشگاه لیورپول اختصاص داد و ترجیح داد که از علیرضا جهانبخش در سالروز ضربه آکروباتیکش به چلسی استفاده نکند.

 

1558997


البته پاتر با تعویضی که انجام داد تا حدودی به هدف خود دست یافت و شاگردانش که دقایقی پیش از ورود لالانا تیرک افقی دروازه را روی ارسال کرنر لرزانده بودند، پس از ورود این بازیکن توسط دانک کاپیتان و مدافع میانی تیم روی یک ارسال کرنر دیگر به گل تساوی دست یافتند و این نتیجه تا پایان در بازی پابرجا ماند.


با این نتیجه ولورهمپتون 22 امتیازی شد و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و برایتون 14 امتیازی شد و رتبه هفدهم را به خودش اختصاص داد.

دیدگاه‌ها